MyTown נכנסת לפרויקט הפינוי בינוי הראשון בקריית מלאכי, שצפוי להכניס חצי מיליארד שקל

הקבוצה בניהול יוסי חסון, נכנסת כשותפה עם היזם המקורי נפתלי סיאני. הפרויקט שממקום סמוך לעירייה במרכז קריית מלאכי, יכלול הריסת 3 מבנים עם 40 דירות והקמת שני מגדלים בני 23 קומות עם 200 דירות, ו-24 אלף מ"ר למשרדים ומסחר

שיתוף הכתבה
יוסי חסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת מיי טאון, על רקע הדמיית הפרויקט בקרית מלאכי (זיו ישראל, מייטאון) יוסי חסון, מנכ"ל ומייסד קבוצת מיי טאון, על רקע הדמיית הפרויקט בקרית מלאכי (זיו ישראל, מייטאון)

קבוצת MyTown, בניהול יוסי חסון, נכנסת כשותפה לפרויקט הפינוי בינוי הראשון בקריית מלאכי, יחד עם נפתלי סיאני. עלות הקמת הפרויקט מוערכת בכ-300 מיליון שקל. מדובר בפרויקט שעבר החלטת ועדה וקיבל היתר חפירה ודיפון ב-2020. במסגרת השותפות, מקבלת הקבוצה אחריות מלאה על הפרויקט ותתחלק ברווחים עם סיאני, היזם המקורי,  אשר רכש את הקרקע עם המבנים הקיימים בשנת 1999 , ומאז פיתח והשביח את הקרקע.

ההכנסות מהפרויקט מסתכמות בכחצי מיליארד שקל. על פי הערכות של גורמים בשוק, היה קושי כלכלי להוציא את הפרויקט לפועל והשותפות תאפשר את ההריסה בשנה הקרובה.

הפרויקט ממוקם בסמוך לעירית קריית מלאכי במרכז העיר, בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ובן גוריון. גודל המגרש הינו 7 דונם. במסגרת הפרויקט תתבצע הריסה של שלושה מבנים ישנים בני 40 דירות ובמקומם צפויים להיבנות שני מגדלים המתנשאים לגובה של כ-23 קומות עם 195 דירות וכ-24 אלף מ"ר של משרדים, מסחר וחניות. לפרויקט תב"ע בתוקף וההריסה צפויה להתקיים בעוד כחצי שנה.

התמורה לדיירים הוותיקים תכלול דירה חדשה הגדולה בכ-15 מ"ר בממוצע מהקיימת, מרפסת בגודל של 12 מ"ר וחנייה תת קרקעית. התמהיל צפוי לכלול דירות של 3-4-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. אדריכל התוכנית הינו שימי יעקובוביץ.

קבוצת MyTown הוקמה לפני כ-13 שנה על ידי יוסי חסון ופועלת בתחום היזמות וההתחדשות העירונית, בעיקר באזורי הביקוש. מאז הקמתה ועד היום, סיימה החברה ביצוע ומסירה של למעלה מ-20 פרויקטים וכיום מקדמת במקביל עוד כ-50 פרויקטים עם מעל-10,000 יחידות דיור בתכנון, שיווק וביצוע בדגש על פרויקטי פינוי בינוי .

בשנה האחרונה, הכניסה קבוצת MyTown שתי שותפות אסטרטגיות – הכשרה חברה לביטוח שהשקיעה סכום של כ-30 מיליון שקל בתמורה לכ-11% ממניות הקבוצה, וחברת E.T.N.A אשר רכשה כ-12% ממניות הקבוצה. בעלי המניות הנוספים בקבוצת MyTown כוללים את משפחת ארקין, גיא לקסמן, משפחת מור ודורון ברין (מבעלי קרן ספרה - קרן הגידור הגדולה בישראל) וקבוצת איתן (משפחת אלמוג).

יוסי חסון  מנכ"ל קבוצת MyTown מציין כי "מדובר בשלב נוסף בהתפתחות האסטרטגית של החברה עם מתן דגש לפרויקטי התחדשות עירונית גדולים הכוללים עירוב שימושים . זהו פרויקט הפינוי בינוי הראשון בקרית מלאכי ובין הבודדים במעגלי הפריפריה שיוצא לפועל ואנחנו גאים לעמוד בראשו. הקבוצה ממשיכה להוביל במקביל מספר פרויקטי התחדשות עירונית משמעותיים גם באזורי הביקוש. אני רואה בכך שליחות של ממש, בשדרוג חייהם של הדיירים הוותיקים ושינוי פני הערים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:MYTOWNיוסי חסוןקריית מלאכיהתחדשות עירוניתנפתלי סיאני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...