ניתן היתר לתוכנית ICR למגדל בן 33 קומות עם 118 דירות בגבעתיים

הוועדה המקומית גבעתיים אישרה את בקשת ICR ישראל קנדה ראם מגורים להיתר בנייה בפרויקט בדרום מזרח העיר, שיכלול הריסת 3 בניינים עם 42 יח"ד. היקף ההכנסות הצפוי עומד על 319 מיליון שקל והרווח הגולמי - 67 מיליון

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ICR מורדי שבת, על רקע הדמיה של המגדל המתוכנן בגבעתיים (אמיר לוי, 3dvision)מנכ"ל ICR מורדי שבת, על רקע הדמיה של המגדל המתוכנן בגבעתיים (אמיר לוי, 3dvision)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתיים אישרה את בקשת חברת ICR ישראל קנדה ראם מגורים - להיתר בנייה בפרויקט אידמית במתחם ההסתדרות בעיר, כך הודיעה היום (ב') חברת ICR. החברה השיגה את חתימותיהם של 100% מהדיירים. 

התוכנית כוללת פינוי והריסה של 3 בניינים בני 3-4 קומות ובהם 42 יחידות דיור. במקומם תבנה החברה מגדל בן 33 קומות ובו 118 יח"ד, וכן חדר כושר, אזורי משחק לילדים, חדר ישיבות, גינה לשימוש דיירי הבניין, מטבח חוץ, אזורי גינון ועוד. 

הפרויקט ממוקם בדרום מזרח גבעתיים, ברובע העירוני המתחדש בלב העיר, במקביל לרחוב ההסתדרות ובקרבה לפארק גבעתיים, קניון גבעתיים ולצירי תחבורה ראשיים. המגרש הוא חלק ממתחם ההסתדרות בגבעתיים שכולל 10 מתחמים לפינוי בינוי, כך שצפויה הסדרה של כל סביבת הפרויקטים והאזורים והתשתיות סביבו. 

הדמיה של המגדל המתוכנן בגבעתיים (3dvision)הדמיה של המגדל המתוכנן בגבעתיים (3dvision)

היקף ההכנסות הצפויות מהפרויקט מוערך בכ-319 מיליון שקל, הרווח גולמי צפוי לעמוד על כ-67 מיליון שקל. האדריכל ומתכנן הפרויקט הוא כנען שנהב אדריכלים  

מנכ"ל ICR, מורדי שבת, אמר כי "היום הושלם ציון דרך חשוב בקידום פרויקט נוסף במתחם ההסתדרות. גבעתיים משנה את פניה בימים אלה ומתכננת את עתידה לעשורים הבאים עם תוכניות ההתחדשות הבאות. כל הפרויקטים במתחם ההסתדרות עתידים להפוך אזור ותיק בלב העיר גבעתיים - לחדשני ומבוקש ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם. הקרבה לתל אביב, קניון גבעתיים, מוקדי הבילוי וצירי התחבורה הראשיים, הופכים את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד".

הפרויקט הוא כאמור חלק ממתחם ההסתדרות המתחדש בגבעתיים, המורכב מ-2 תוכניות מתאר מקומיות שקודמו ואושרו במסלול רשויות על ידי עיריית גבעתיים, ושתיהן מאושרות. תוכנית המתאר תתבצע בשטח של כ-100 דונם וכוללת את פינוי מבני המגורים הקיימים ובהם 915 יח"ד ו-11 יחידות מסחר, והקמתם של 19 מגדלי מגורים בני 25-35 קומות, בשילוב בנייה מרקמית, שיכללו 2,679 יח"ד, ושטחי ציבור ב-10 מתחמי מגורים. בנוסף למתחמי המגורים, התוכנית מציעה הגדלה משמעותית של שטחים המיועדים לציבור כגון שטחים לבנייני ציבור וחינוך, שטחים ציבוריים פתוחים, דרכים וטיפול נופי.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתהוועדה המקומית לתכנון ובנייה גבעתייםICRגבעתייםפינוי בינוי ICR ישראל קנדה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...