אושרה להפקדה תוכנית של גרופית לבניית שני מגדלים עם 190 דירות בפ"ת

במסגרת תוכנית הפינוי בינוי ברחוב קפלן פינת ז'בוטינסקי, ייהרסו 48 דירות וייבנו שני מגדלים עם 27 קומות. בנוסף יכלול הפרויקט 4,500 מ"ר משרדים ותעסוקה ו-700 מ"ר למסחר

שיתוף הכתבה
תמיר עטאר, סמנכ"ל הנדסה גרופית, על רקע הדמיה של הפרויקט בפ"ת (ניר סלקמן, בר לוי אדריכלים) תמיר עטאר, סמנכ"ל הנדסה גרופית, על רקע הדמיה של הפרויקט בפ"ת (ניר סלקמן, בר לוי אדריכלים)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מחוז מרכז, אישרה להפקדה בשבוע שעבר תוכנית פינוי בינוי ברחוב קפלן פינת ז'בוטינסקי בפתח תקווה. במסגרת התוכנית, שאותה מקדמת חברת גרופית , ייהרסו 48 דירות בבניינים הוותיקים ברחוב קפלן 1, 3 ו-5 ובמקומן ייבנו שני מגדלים בני 192 יחידות דיור אשר יתנשאו לגובה של 27 קומות. עוד יכלול הפרויקט משרדים ותעסוקה בהיקף של 4,500 מ"ר ושטח מסחרי של כ-700 מ"ר. 

הפרויקט עתיד להיבנות על שטח של כ-7.5 דונם, ויכלול הרחבות שונות לטובת הציבור, ביניהן שצ"פ (שטח פתוח בבעלות ציבורית) של כ-650 מ"ר, הקמת כיכר עירונית שתוביל לשדרת המסחר, הרחבה של בית הספר קפלן בכ-800 מ"ר ובניית שתי כיתות גן בגודל של כ-240 מ"ר.

 הדירות בפרויקט יהיו בנות 3, 4 ו-5 חדרים ויכללו דירות מיוחדות. בעלי הדירות הוותיקים צפויים לקבל בפרויקט דירות חדשות הכוללת ממ"ד וכן מרפסת שמש, חניה תת קרקעית ומחסן. הפרויקט תוכנן על ידי משרד בר לוי אדריכלים, עורכי הדין של הדיירים הם משרד עוה"ד פרבמן רשף ושות' ומשרד עוה"ד דן גנגינה ושות', ועו"ד היזם הוא ארז שחם. 

הדמיה של הפרויקט של גרופית בפתח תקווה (בר לוי אדריכלים) הדמיה של הפרויקט של גרופית בפתח תקווה (בר לוי אדריכלים)

לדברי תמיר עטאר, סמנכ"ל הנדסה בחברת גרופית , "במהלך הדרך הועלו התנגדויות בעיקר מצד בניין סמוך לפרויקט. מתוך ראיית טובת בעלי הדירות בפרויקט ובסביבתו, בחרנו להציע פתרון תכנוני שיאפשר לקדם הן את הפרויקט והן תמ"א 38 הריסה ובניה לבניין הסמוך, ואנו שמחים על כך שהפתרון התקבל הן על ידי המתנגדים והן על ידי רשויות התכנון".

גם ראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג בירך על אישור התוכנית ואמר כי "ההתחדשות העירונית בעיר נמשכת. התוכנית מכילה שטחי מסחר ותעסוקה, שטח למוסדות ציבור וחינוך, שצ"פ רחב ידיים ועוד, ונשענת על מערך תחבורה ציבורית משודרג, מערך שבילים להולכי רגל ורוכבי אופניים, לצד פעילות הרכבת הקלה בסמוך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתפתח תקווהחברת גרופיתתמיר עטאר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...