קבוצת כלמוביל: שרון גמבשו מונה לסמנכ"ל הנדל"ן

גמבשו, בן 48, שימש עד לפני כשנה כמנכ"ל "שופרסל נדלן" ומילא שורת תפקידים במגזר הציבורי כולל המשנה לממונה על התקציבים באוצר

שיתוף הכתבה
שרון גמבשו (כלמוביל) שרון גמבשו (כלמוביל)

שרון גמבשו, לשעבר מנכ"ל שופרסל נדל"ן, מונה לתפקיד סמנכ"ל הנדל"ן של קבוצת כלמוביל, יבואנית מרצדס, יונדאי, מיצובישי, ג'נסיס ו-ORA. 

גמבשו, בן 48, שימש עד לפני כשנה כמנכ"ל "שופרסל נדלן", תפקיד אותו מילא במשך ארבע שנים וחצי, ולפני כן שימש כמנכ"ל חברת "השתתפויות בנכסים בישראל". כמו כן, מילא שורת תפקידים בכירים במגזר הציבורי ובתפקידו האחרון שימש כמשנה לממונה על התקציבים באוצר.

מינוי זה מצטרף לשורת מינויים שמוביל מנכ"ל קבוצת כלמוביל, יניב שיראזי, במסגרת הרחבת פעילותה לתחומים נוספים, כמו האנרגיה והתשתיות. לדברי הקבוצה היא רואה בתחום הנדל"ן מנוע צמיחה משמעותי וסינרגטי לפעילות הקבוצה.

בין עסקאות הנדל"ן של הקבוצה ניתן למנות את זכייתה במכרז לפני שנתיים בנשר בקרקע על 6.36 דונם במתחם הדלק תמורת 27.55 מיליון שקל. המגרש מהווה חלק מתוכנית "אזור תעסוקה בסיס הדלק נשר" ביוזמת עיריית נשר. בנוסף ב-2018 השלימה עסקת ענק של 57 דונם באשדוד מחברת סיטקה תמורת 245 מיליון שקל - הקרקע תשמש לצורך הכנה ואחסנה של כלי רכב ממותגי החברה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:כלמובילשופרסל נדל"ןשרון גמבשויניב שיראזי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...