בוני התיכון השיגה את הרוב הדרוש להקמת 1,200 דירות בפרויקט ענק באזור

החברה הודיעה כי השיגה את חתימותיהם של 70% מבעלי הדירות ב-4 מתחמים לפינוי בינוי במועצה המקומית אזור, הכוללים פינוי 366 דירות והקמת 19 בניינים. מדובר בחלק מתוכנית ענק להתחדשות עירונית שמקדמות גם הרשות להתחדשות והמועצה המקומית, והומלצה לאחרונה להפקדה

שיתוף הכתבה
רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית (דויד סקורי, שאטרסטוק) רן מלאך, מנכ"ל בוני התיכון התחדשות עירונית (דויד סקורי, שאטרסטוק)

חברת בוני התיכון מעדכנת היום (ב') שהשיגה את חתימותיהם של 70% מבעלי הזכויות ב-4 מתחמים, מתוך 8 מתחמי איחוד וחלוקה עצמאיים במועצה המקומית אזור, למימוש במתווה של פינוי בינוי במקום, הכוללים פינוי של כ-366 יח"ד ישנות והקמת כ-1,167 יח"ד חדשות ב-19 בניינים. 

מדובר בתוכנית ענק להתחדשות עירונית באזור, שהוועדה המקומית לתכנון ובנייה של המועצה המקומית אזור, המליצה לאחרונה לוועדה המחוזית תל אביב להפקיד בתנאים. התוכנית המקודמת על ידי הרשות להתחדשות עירונית , בשיתוף המועצה המקומית אזור וחברת בוני התיכון .

מדובר בפרויקט התחדשות עירונית המשתרע על שטח של 49 דונמים, בהם קיימים כיום 19 בניינים ישנים ובהם 668 יחידות דיור, שייהרסו במתווה של פינוי בינוי , ובמקומם ייבנו 2,124 יח"ד חדשות וכן שטחי מסחר. הפרויקט ממוקם בין הרחובות בן גוריון, בן צבי, שפירא, פנחס ספיר וסמטה אלמונית. 

מנכ"ל בוני התיכוןהתחדשות עירונית , רן מלאך אמר היום כי "התקדמות הפרויקט הזה, היא בשורה לתושבים ואנחנו גאים לקחת חלק מרכזי בתנופת ההתחדשות שחווה אזור. לקידום מגה פרויקט בקנה מידה כזה, יש מספר יתרונות משמעותיים. הוא מייצר סביבת מגורים עם נכסים חדשים ובטוחים לדיירים, ונותן מענה לצורך של היישוב לחדש את המרקם האורבני הוותיק שלו, תוך שדרוג התשתיות הציבוריות. הפרויקט יעלה בשיעור ניכר את שווי הדירות וייתן מענה לביקוש הרב, שקיים ביישוב מרכזי כמו אזור עם מאות דירות חדשות שצפויות להשתחרר לשוק".

בחודש שעבר אישרה הוועדה למתחמים מועדפים (הותמ"ל) 2 שתי תוכניות להקמת 2,200 יח"ד נוספות באזור. התוכנית הראשונה ביוזמת רשות מקרקעי ישראל היא למעל 1,000 יח"ד בשכונת מגורים חדשה בשטח של כ-95 דונם בדרום מערב אזור, סמוך לכביש 44, בין אזור תעסוקה קיים לבין שטחים פתוחים של מקווה ישראל ופארק אריאל שרון. 

התוכנית השנייה במתחם יצחק שדה, יצחק שדה וחנה סנש. תחום התוכנית משתרע על פני כ-45 דונם וכולל כיום כ-460 יחידות דיור. התוכנית מציעה את הריסתן של היח"ד הקיימות לטובת בנייתן של כ-1,100 יחידות דיור חדשות. הבנייה במתחם תהיה בגבהים שונים, הנעים בין 9 ל-25 קומות. כמו כן, התוכנית מקצה שטחים לצורכי ציבור, לרבות הרחבתו של בי"ס יוספטל הקיים, שטחים ירוקים ושטחי מסחר ותעסוקה, וכן כוללת דיור בהישג יד בהיקף של 70 יח"ד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאזורבוני התיכון התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...