אזורים נבחרה לבנות 400 דירות בפינוי בינוי בנווה שאנן בחיפה

במסגרת התכנון המוצע יפונו 5 בנייני רכבת הכוללים 102 יחידות דיור, וייבנו מגדלים בני 20 קומות עם יותר מ-400 דירות, שלחלקם קומת מסחר בחזית הרחוב. הדיירים יקבלו דירה גדולה יותר, עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן

שיתוף הכתבה
איל טישל על רקע הבניינים שיפונו בנווה שאנן (ינאי אלפסי, באדיבות אזורים)איל טישל על רקע הבניינים שיפונו בנווה שאנן (ינאי אלפסי, באדיבות אזורים)

אזורים נבחרה על ידי הדיירים לפני כחודש לבנות 400 דירות בפרויקט פינוי בינוי בנווה שאנן חיפה, זאת שלושה שבועות בלבד לאחר  שנערך כנס רב משתתפים של דיירי רחוב הרב מיימון בשכונה הסמוכה לטכניון. אזורים נבחרה על ידי 80% מהדיירים המהווים את הרוב הדרוש להוציא את הפרויקט לפועל.

במסגרת התכנון המוצע יפונו 5 בנייני רכבת ישנים הכוללים 102 יחידות דיור קיימות, ובמקומם ייבנו מגדלים חדשים שיכללו מעל 400 יחידות דיור חדשות, בכ-6-4 בניינים בני 20 קומות, שלחלקם מסחר בחזית הרחוב.

על פי הקבוע בהסכם, יקבלו הדיירים דירה גדולה יותר, עם ממ"ד, מרפסת שמש, חניה ומחסן. דיירי המתחם מיוצגים על ידי משרד עוה"ד רולוף, ינאי ושות' וחברת אזורים מיוצגת ע"י משרד עוה"ד אושרי שלוש ושות'.

פרויקט זה מצטרף לפעילותה הענפה של אזורים בצפון הארץ בתחום ההתחדשות העירונית, כולל מגה-פרויקט בנווה דוד שבחיפה , שהוא פרויקט דגל של החברה הכולל מעל 1,200 יח"ד חדשות, ונמצא כבר בשיווק ובביצוע. כמו כן פרויקט זה מצטרף  לפרויקט הראשון שאושר בשכונה השבוע, ברחוב פינסקר של שובל הנדסה.

בנוסף, אזורים זכתה בשנה האחרונה במספר מכרזי דיירים בעיר חיפה, לרבות בשדרות דגניה, זלמן שניאור ויציאת אירופה וצפויה לקדם גם בהם פרויקטי התחדשות עירונית חדשניים ומשמעותיים. בסך הכול  אזורים צפויה להקים  כ-3,000 דירות שבפרויקטי התחדשות עירונית בצפון.

לדברי איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים: "חיפה, ובכלל אזור הצפון כולו חווה שינויים משמעותיים המצביעים על פוטנציאל ההתחדשות העירונית שם. בחודש האחרון, הגענו לחתימה מול רוב נדרש של דיירים בכמות פרויקטים לא מבוטלת. אנחנו מקדמים היום כבר כ-3,000 יחידות דיור בתחום ההתחדשות העירונית ומקווים לצרף עוד כ-3,000 יחידות דיור באזורים נוספים בצפון, בהם אזורים גם תסמן לראשונה דריסת רגל משמעותית בתחום הפינוי-בינוי".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםחיפהנווה שאנןהטכניון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...