הומלצה להפקדה תוכנית של "מנוס" למגדל בן 39 קומות בקטמונים

התוכנית מציעה הריסת מבנה בן 5 קומות עם 70 יח"ד בין הרחובות סן מרטין ובר יוחאי, ובניית 259 דירות במקומן. תוכנית נוספת שהומלצה, באזור התעשייה תלפיות, מציעה בניין עם 75 דירות, והיזמים הם בעלי מוסך שמאכלס את המבנה הקיים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברחוב בר יוחאי 18 בקטמונים (ביטמן בן צור אדריכלים) הדמיה של הפרויקט ברחוב בר יוחאי 18 בקטמונים (ביטמן בן צור אדריכלים)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים המליצה להפקדה 2 תוכניות בנייה חדשות בעיר, האחת ברחוב בר יוחאי 18 בשכונת קטמונים ח'-ט', והשנייה ברחובות הסדנא ודרך בית לחם באזור התעשייה תלפיות.

תוכנית ההתחדשות העירונית ברחוב בר יוחאי מציעה פינוי והריסה של מבנה מגורים בן 5 קומות - בין הרחובות סן מרטין מצפון ובר יוחאי מדרום, ובו 70 יחידות דיור על שטח של 4.1 דונם. במקומו ייבנו מגדל מגורים בן 39 קומות ובניין מגורים בן 10 קומות, בהם סה"כ 259 יח"ד.

בין מבנה המגורים למגדל, במפלס רחוב סן מרטין, תיבנה קומה משותפת הכוללת רצועת מסחר. בנוסף, ייבנו שטחי מסחר לחזית רחוב בר יוחאי. בדיוני הוועדה על התוכנית נדרש לבחון גם הפרשות מבונות לטובת אשכול כיתות, מעון יום, ובית כנסת. היזם של התוכנית היא חברת "מנוס", ועורך התוכנית הוא משרד "ביטמן בן צור אדריכלים".

הדמיה של המבנה ברחוב הסדנא 2 (מתי רוזנשטיין אדריכלים) הדמיה של המבנה ברחוב הסדנא 2 (מתי רוזנשטיין אדריכלים)

תוכנית ההתחדשות העירונית באזור התעשייה תלפיות ממוקמת במתחם הרחובות הסדנא ודרך בית לחם. התוכנית מציעה את הריסתו של מבנה תעשייתי בן 1-2 קומות הבנוי על שטח של 3.1 דונם, ובניית מגדל בן 14 קומות ובו 75 יח"ד, בעירוב שימושים למגורים, מסחר, משרדים, אשכול מעונות יום, וכן שטח ציבורי פתוח.

היזמים של התוכנית הם דליה זרחיה וצבי זרחיה - הבעלים של מוסך אקספרס ירושלים קדמי ושות' שמאכלס את המבנה שנמצא במקום, ועורך התוכנית הוא משרד "מתי רוזנשיין אדריכלים".

מעיריית ירושלים נמסר כי "מדובר בשתי תוכניות המקודמות במסגרת מסלול התחדשות עירונית - הן בשכונת קטמונים ח'-ט' והן באזור התעשייה תלפיות. תוכניות אלו עתידות לשנות את פני שני המתחמים ולהפכם למתחמים עירוניים הכוללים עירוב שימושי מסחר, תעסוקה ומגורים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה ירושליםקטמוניםתלפיותמנוס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...