ביג, עזריאלי וקניוני עופר: חברות נדל"ן הצטרפו לשביתה במחאה על החקיקה

"פורום העסקים" שכולל כ-150 מהחברות הגדולות במשק, החליט לשבות במחאה על ההצבעה בכנסת על החוק לצמצום עילת הסבירות. חלק מחברות הנדל"ן המניב הצטרפו, ביניהן המרכזים המסחריים של אמות

שיתוף הכתבה
הכניסה למרכזי ביג, הבוקר (ביג מרכזי קניות) הכניסה למרכזי ביג, הבוקר (ביג מרכזי קניות)

"פורום העסקים", שמורכב מבכירים שמנהלים כ-150 מהחברות הגדולות במשק, החליט להשבית היום (ב') את פעילות החברות בו, על רקע ההצבעה הצפויה בכנסת על קריאה שנייה ושלישית על צמצום עילת הסבירות. בין חברות הנדל"ן המניב השובתות: ביג, עזריאלי, קניוני עופר בבעלות מליסרון והמרכזים המסחריים של אמות.

בהודעה שהוציא מנכ"ל ביג חי גאליס לעובדים ולשוכרים, הוא כתב: "עובדי ביג ושוכרים יקרים, הריני להודיע בזאת על השתתפות מרכזי ביג בשביתה במשק שתתקיים היום כפי שהודיע פורום העסקים של ראשי החברות הגדולות.  מרכזי ביג ישארו היום סגורים והחנויות לא ייפתחו". 

גם דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי , הוציאה הודעה: "במשך כל השבועות האחרונים אנו מייחלים שיימצא פתרון שימנע קרע חסר תקדים בתוכנו ויביא לעצירת החקיקה החד צדדית, המאיימת לפגוע במרקם החברתי ובדמוקרטיה הישראלית. לצערנו העמוק, נראה שכל הקריאות לעצירה והידברות לא השיגו את מטרתן, ולכן אנו מודיעים כי היום יושבתו מרכזי המסחר והמשרדים של קבוצת עזריאלי בכל רחבי הארץ (למעט שירותים חיוניים).

הכניסה למרכזי ביג, הבוקר (ביג מרכזי קניות) הכניסה למרכזי ביג, הבוקר ( ביג מרכזי קניות )

"אנו נמצאים בשלב קריטי בו על כל אחד ואחת לבחור באיזה צד של ההיסטוריה הוא רוצה להיות, ולעשות ככל יכולתו על מנת לסמן למנהיגים שלנו לעצור, להקשיב לזעקה היוצאת מן העם ולהגיע לפתרון מוסכם". 

בתחילת החודש איימה ביג שתשבית את המרכזים המסחריים לנוכח ההצעה להעברת ביטול עילת הסבירות בקריאה ראשונה. בפועל אישרה לחלק מהשוכרים לפעול כרצונן. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חי גאליסביגשביתההרפורמה המשפטית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...