רוצים לקדם פינוי-בינוי? כך תמצאו את הליווי המשפטי הנכון עבורכם

שוק ההתחדשות העירונית ממשיך לרחוש פעילות, וגם משרדים חסרי ניסיון מציעים את שירותיהם לבעלי דירות. אל מול התחושה שמרוב עורכי דין כבר לא רואים את היער, עו"ד עמית אמויאל ממשרד דן עופר ושות' עורכי-דין מסביר מה הופך משרד לגורם המלווה המתאים

שיתוף הכתבה
עו"ד עמית אמויאל (צילום: אדיר אסרף)עו"ד עמית אמויאל (צילום: אדיר אסרף)

נראה כי ההתחדשות העירונית מושכת אליה את כולם. יזמים, עורכי דין, אדריכלים – כל מי שמעורב בתחום הנדל"ן באופן ישיר או עקיף רוצה להיות חלק מהשוק הרותח הזה, לנוכח הפריחה הגדולה שהוא חווה בשנים האחרונות אך לא פחות מזה – בגלל הפוטנציאל העצום שלו וההתפשטות שעוד נכונה לו לאזורים חדשים. במציאות זו, בעלי דירות המבקשים "להתניע" פרויקט באזור מגוריהם מתקשים לא אחת לאתר מומחים אמיתיים – אותם גורמים מקצועיים שמכירים את השוק על בוריו ושניתן לסמוך עליהם שיובילו אותם יד ביד עד להגשמת החלום.

משרד דן עופר ושות' עורכי-דין מביא עמו את אותה היכרות קרובה עם היבטיו המשפטיים של התחום, שבעלי דירות כה רבים משוועים לה. בתחילת העשור הקודם, כשענף ההתחדשות העירונית עשה את צעדיו הראשונים בדרך לתור הזהב שלו, היה משרד הבוטיק התל אביבי לאחד מהחלוצים בתחום, ולא בכדי הפך במרוצת השנים לאחד השמות המובילים בו. למשרד ניסיון עשיר בליווי כל סוגי הפרויקטים – ממיזמים מתחמיים גדולים של פינוי-בינוי ועד לפרויקטים נקודתיים של תמ"א 38 על סוגיה השונים. במסגרת זו, מעניק המשרד ייעוץ משפטי מקיף וצמוד הן ליזמים והן לבעלי דירות, בפרויקטים שנמצאים ברובם בלב אזורי הביקוש.

לפעילותו בתחום רותם המשרד את ניסיונו הרב בטיפול באספקטים מגוונים של עסקאות נדל"ן , כולל עסקאות קומבינציה מסועפות, ליווי קבוצות רכישה, שיתוף בבעלות ובמיזמי מקרקעין וטיפול בפרויקטים לבניית בנייני מגורים ונכסים מניבים. בנוסף, כמי שליווה וייעץ בתהליכי תכנון ובנייה מורכבים וארוכי שנים – תוכניות מתאר, שינויי ייעוד ועוד – המשרד מהווה כתובת ראשונה עבור דיירים המבקשים לקדם שינוי תב"ע באזור מגוריהם, כחלק מהליכי הקידום של מיזמי פינוי-בינוי.

בוטיק ומקצועי

"אחד היתרונות הגדולים של המשרד שלנו הוא שאנחנו מלווים גם יזמים וגם דיירים, ולכן מכירים מקרוב את האינטרסים ואת מרחב התמרון של כל הצדדים בתחום הזה", מסביר עו"ד עמית אמויאל, שותף במשרד דן עופר ושות', את מה שבעיניו מייחד את המשרד בנוף ההתחדשות העירונית שוקק השחקנים.

"פרויקטים של התחדשות עירונית הם דבר מורכב ומלא באותיות קטנות. לכן, ההיכרות שלנו עם כל האספקטים של הדבר הזה נותנת ללקוחות המשרד את השקט ואת הביטחון שהם בידיים טובות ובסביבה בטוחה, וששום 'שטיק יזמי' לא יפיל אותם בפח."

"בנוסף, בגלל העובדה שאנחנו משרד בוטיק, כל הדיירים שאנחנו מלווים מטופלים באופן אישי על ידי הגורמים הכי בכירים במשרד, ולא על ידי עורכי דין זוטרים כמו שקורה במשרדים הגדולים. באופן טבעי, הדבר הזה משפיע על טיב היחסים שיש בינינו לבין הדיירים בפרויקטים, וזה לא משנה אם מדובר בבניין בן שלוש קומות או בהריסה של מאות יחידות; הדלת שלנו תמיד פתוחה עבור הדיירים והם בני בית במשרד שלנו. זה משרה אצלם אווירה של ביטחון בתהליך המורכב הזה, כשהם יודעים שיש מי שדואג עבורם ולא רואה בהם עוד קליינטים אלא שותפים לכל דבר".

משרד דן עופר ושות' עורכי-דין נוסד לפני חמישה עשורים על ידי עו"ד דן עופר, ומתמחה במגוון תחומי המשפט המסחרי, בהם מלונאות, נדל"ן והתחדשות עירונית, עסקאות מסחריות ומיזמים בארץ ובחו"ל. המשרד מייעץ באופן שוטף לתאגידים ולגופים הפועלים בשוק ההון. בין לקוחות המשרד, אותם הוא מלווה מזה עשרות שנים, כמה מהחברות המוביות במשק הישראלי לצד חברות בינלאומיות ואנשי עסקים פרטיים, ישראלים וזרים.

המשרד מנוהל כיום על ידי שלושה שותפים עתירי ניסיון – עו"ד דן עופר, השותף המייסד; עו"ד אבי קאין; ועו"ד אמויאל, המנהל את מחלקת הנדל"ן מאז שנת 2005, וחולש בתפקידו על מיזמי ההתחדשות העירונית שהמשרד מלווה.

לפרטים נוספים >


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתייצוג דייריםייצוג יזמיםדן עופר ושות'עו"ד עמית אמויאל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...