500 דירות במקום 150 בדרך השלום: אושרה להפקדה תוכנית ההתחדשות של דוניץ-אלעד

על פי פרויקט הפינוי בינוי, יקומו במתחם המשתרע על 17 דונם ביד אליהו 3 בניינים עם 19 קומות ותיקבע חזית מסחרית של 1,500 מ"ר הפונה לדרך השלום

שיתוף הכתבה
רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד, על רקע הדמיה של התוכנית בדרך השלום (סיוון פרג', אלכס לובימוב) רונן יפו, מנכ"ל דוניץ-אלעד, על רקע הדמיה של התוכנית בדרך השלום (סיוון פרג', אלכס לובימוב)

קבוצת דוניץ-אלעד הודיעה כי הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בתל אביב אישרה בשבוע שעבר הפקדה בתנאים של תוכנית ההתחדשות בעיר, לפרויקט פינוי בינוי שאותו החברה מקדמת בדרך השלום, בשכונת יד אליהו שבמזרח העיר. על הדיון בתוכנית דיווחנו בשבוע שעבר והעבודות עליה צפויות להתחיל בשנת 2025.

המתחם, הגובל במערב בדרך השלום ובפארק וולפסון וממזרח בעיר גבעתיים, משתרע על פני כ-17 דונם שעליהם קיימים כיום 7 בנייני רכבת, בהם 150 יח״ד, שיהרסו לטובת הקמת 8 בניינים חדשים.

בפרויקט, המתוכנן על ידי משרד קייזר אדריכלים, יקומו 3 בניינים בני 19 קומות ו-5 מבנים בבנייה מרקמית עד 9 קומות, בהם כ-490 יח״ד. בנוסף, תיקבע חזית מסחרית הפונה לדרך השלום הנפרסת על פני כ-1,500 מ״ר, יפותחו 4 דונם של שטחים ציבוריים וייבנה חניון תת קרקעי לשימוש דיירי ובאי המתחם.

הדמיה של התוכנית בדרך השלום (אלכס לובימוב)הדמיה של התוכנית בדרך השלום (אלכס לובימוב)

לפחות 10% מסך יחידות הדיור מיועדים עבור דיור בהישג יד במחיר מופחת לתקופה של 25 שנה וב-40% הנחה. את קבוצת דוניץ-אלעד מייצג משרד חיים קוסובסקי- שחור ושות׳ ביחד עם עו"ד הדיירים אבי בבג'נוב ממשרד הרטבי בורשטיין בסון.

רונן יפו, מנכ״ל דוניץ-אלעד: "אנו מאמינים בפיתוח והתחדשות של העיר תל אביב-יפו ומאמינים כי שלל הפרויקטים אותם מובילה הקבוצה, בראשם פרויקט זה ופרויקט פארק תל אביב ימשיכו לתרום לשינוי פני העיר בצורה ניכרת״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יד אליהופינוי בינוי התחדשות עירונית בתל אביבדוניץ אלעד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...