יעז השיגה את הרוב הדרוש בשני פרויקטים של תמ"א בשיכון בבלי בתל אביב

ברחוב תוספתא 6 יכלול הפרויקט בנייה של בניין בן 8 קומות עם 26 דירות במקום 16 כיום, וברחוב המשנה 2 בניין בן 8 קומות עם 22 דירות במקום 13 כיום

שיתוף הכתבה
עומרי דהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ביעז התחדשות עירונית, על רקע הדמיית הפרויקט בתוספתא 6 (ענבר מרמרי, אלכס לובימוב) עומרי דהן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ביעז התחדשות עירונית, על רקע הדמיית הפרויקט בתוספתא 6 (ענבר מרמרי, אלכס לובימוב)

יעז התחדשות עירונית השיגה את הרוב הדרוש בשני פרויקטי תמ"א 38 הריסה ובנייה בשכון בבלי תל אביב בסמוך לירקון. הפרויקט הראשון נמצא ברחוב תוספתא 6 ויכלול בנייה של בניין בוטיק המתנשא לגובה של 8 קומות עם 26 יחידות דיור, במקום 16 יחידות קיימות. הפרויקט השני נמצא ברחוב המשנה 2 ויכלול בנייה של בניין בוטיק פינתי שיתנשא אף הוא לגובה של 8 קומות עם 22 יחידות דיור חדשות במקום 13 יחידות דיור קיימות. מדובר בשני בניינים בחלקות צמודות. 

התמורות לדיירים הוותיקים בפרויקט תוספתא 6 כוללות הגדלה של הדירה המפונה ב-33%, וכן תוספת מרפסת וחנייה. בפרויקט בהמשנה 2 יקבלו הדיירים הוותיקים תוספת של 30 מ"ר לכל דירה, וכן מרפסת וחניה. תמהיל הדירות צפוי להיות מגוון ויכלול דירות יוקרה בקומות 6-7, דירות גן ודירות של 3-5 חדרים.

על התכנון האדריכלי של שני הפרויקטים אחראי משרד וקס דוידוב אדריכלים. החברה צופה כי ההליכים הסטטוטוריים יתקדמו לכדי היתר בחציון השני של שנת 2025 והריסת המבנים הוותיקים תתבצע מייד לאחר מכן. 

עו”ד עומרי דהן, סמנכ”ל פיתוח עסקי ביעז התחדשות עירונית , מציין כי "מדובר בשני פרויקטים חדשים שמקודמים בשיכון בבלי, במקביל למספר נוסף של פרוייקטי בוטיק שאנו מקדמים בשכונה. הוודאות התכנונית בת"א מאפשרת לחברה לקדם את מנעד הפרויקטים הרחב שיש לנו בעיר תוך הענקת תמורות מקסימליות לדיירים והקמת הפרויקט בתקופת זמן מהירה, לשביעות רצונם של כלל השותפים. שכונת שיכון בבלי נחשבת לקהילתית ומשפחתית, מה שהופך אותה לאחת השכונות האטרקטיביות בעיר עם פוטנציאל צמיחה נרחב בזכות הליכי התחדשות העירונית שהיא עוברת". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתתל אביבתמ"א 38בבלייעז התחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...