3 מגדלים עם 333 דירות: הפרויקט של ICR בגבעתיים קיבל היתר בנייה

הוועדה המקומית גבעתיים החליטה על אישור היתרי הבנייה בקומפלקס AIR, בו ייהרסו 4 מבנים עם 117 יח"ד וייבנו שלושה מגדלים בני 24 קומות ושדרת מסחר של 1,000 מ"ר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ICR מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בגבעתיים (אמיר לוי, 3dvision) מנכ"ל ICR מורדי שבת על רקע הדמיה של הפרויקט בגבעתיים (אמיר לוי, 3dvision)

ICR ישראל קנדה ראם החזקות, בניהולו של מורדי שבת, הודיעה היום (ד') כי הוועדה המקומית גבעתיים החליטה על אישור היתרי הבנייה שהגישה בקומפלקס המגורים AIR בעיר, שבו תבנה  3 מגדלי מגורים בני 24 קומות עם 333 יח"ד ושדרת מסחר בשטח של 1,000 מ"ר במתחם ההסתדרות. כיום יש במקום 4 מבנים עם 117 יחידות דיור.

החברה צופה הכנסות בהיקף של כ-996 מיליון ש"ח ורווח גולמי של כ-310 מיליון שקל. לדברי החברה, עד כה נמכרו בפרויקט כ-60% מהדירות. השיווק בעיצומו ומציע דירות 3, 4 ו-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים החל מ-4 מיליון שקל. בתוכנית כלולים גם שטחי ציבור ומוסדות חינוך. 

הפרויקט ממוקם בין הרחובות המאבק וההסתדרות, במרחק הליכה מפארק גבעתיים ומקניון גבעתיים ובקרבה לצירי תחבורה ראשיים.  אדריכלי ומתכנני הפרויקט הם רותי הרשקוביץ ממשרד בר הרשקוביץ אדריכלים. וחללי הפנים מעוצבים על ידי האדריכלית דנה אוברזון. את בעלי הדירות הוותיקות במתחם מייצג משרד עורכי הדין רז-כהן, פרשקר ושות'. חתימות הדיירים על הסכמים הושלמו, ולחברה שיעור חתימות של 100%. 

הפרויקט מצטרף למתחם נוסף שאותו מקדמת החברה בשכונה - מתחם י' ברחוב אידמית, הכולל 42 יח"ד קיימות, שבמקומן צפויה החברה להקים 118 יח"ד. היתר הבנייה שהוגש למתחם י' נקלט בוועדה המקומית, והדיון בו עתיד להתקיים בקרוב.

לדברי מורדי שבת, מנכל ICR, "היום הושלמה אבן דרך חשובה בקידום הפרויקט. גבעתיים תיכנס בקרוב לתנופת בנייה אדירה, היא נהנית מביקושים חזקים ותמשוך אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית. אנו שמחים לקחת חלק משמעותי ומרכזי בתוכנית ההתחדשות העירונית הגדולה ביותר שמקודמת כיום בעיר גבעתיים. מדובר בסנונית ראשונה של החברה בגבעתיים, המקדמת פרויקטים נוספים משמעותיים בעיר, לרבות במתחם אנצ'ו סירני, הרצוג ואדמית".

לדבריו, "שני הפרויקטים במתחם ההסתדרות עתידים להפוך אזור ותיק בלב גבעתיים לחדשני ומבוקש, ולייצר ערך מוסף לבעלי הזכויות במתחם שהינם שותפים מלאים שלנו לדרך. בעלי הזכויות ייהנו מדירת פרימיום מרווחת, איכותית וחדשה ומהיתרונות של מחייה במגדלים מודרניים המעניקים חווית מגורים שלמה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מורדי שבתקנדה ישראלגבעתייםICR ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...