אזורים השיגה את הרוב הדרוש לבניית 390 דירות במתחם גולומב בירושלים

במסגרת הפרויקט במתחם שממוקם מול פארק דניה בבירה, ייהרסו 112 יח"ד בבניין רכבת ארוך, וייבנו 3 בניינים בני 21-23 קומות ומגדל בן 29 קומות

שיתוף הכתבה
איל טישל על רקע הדמיית הפרויקט במתחם גולומב (ינאי אלפסי, קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים) איל טישל על רקע הדמיית הפרויקט במתחם גולומב (ינאי אלפסי, קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים)

חברת אזורים הודיעה היום (ג') כי היא מקדמת פרויקט פינוי בינוי במתחם גולומב בירושלים, לאחר שהשיגה מעל 75% חתימות של בעלי הדירות ברחוב גולומב 23. התוכנית קודמה גם על ידי מנהלת ההתחדשות העירונית.

המתחם ממוקם מול פארק דניה בעיר, על ציר הרכבת הקלה, ומשתרע על פני 17 דונם, חצי מהם למגורים וחצי כשטח ציבורי. יש בו כיום 112 יחידות דיור בבניין רכבת ארוך בן 12 כניסות שייהרס, ובמקומו ייבנו 389 יח"ד ב-3 בניינים בני 21-23 קומות ומגדל של 29 קומות. במסגרת הפרויקט יוקמו במתחם גני ילדים ומעונות יום, ולאורך חזית הפרויקט תוקם טיילת חדשה ופארק ציבורי פתוח.

סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל אמר היום כי "אנחנו שמחים על האמון שהדיירים העניקו לנו במתחם. ננהל את הפרויקט בשותפות עמוקה עם התושבים ונישמע לצרכיהם בכל שלב בתהליך. אזורים רואה בירושלים מוקד חשוב לפעילותה. מתחם גולומב ומתחם גוואטמלה הסמוך, הם תוצאה ישירה של תנופת ההתחדשות העירונית בירושלים, וקידומם של שני מתחמים סמוכים, יאפשר למצות את הפוטנציאל באזור זה".

הליך מכרז היזמים נעשה ע"י עו"ד מיכל ליבן קובי המייצגת את דיירי המתחם. אדריכל הפרויקט הם משרד קולקר קולקר אפשטיין אדריכלים, שתכנן את שלב התב"ע במתחם. המשרד נשכר על ידי אזורים כדי לטפל במתחם פינוי בינוי נוסף שהחברה מקדמת ברחוב גוואטמלה, הגובל במתחם גולומב. עו"ד שאול שומרון ממשרד א.ש שמרון מלכו פרסקי ועו"ד אהרון שמעון ממשרד ERM מייצגים את חברת אזורים בפרויקט. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאזוריםמתחם גולומב ירושליםירושלים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...