רו"ח יאיר טל מונה למנכ"ל בפועל של חברת "דירה להשכיר"

טל שימש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים והאחראי על כלל הפעילות הפיננסית של דירה להשכיר והוא היה שותף להקמת החברה לצד המנכ"ל היוצא עוזי לוי

שיתוף הכתבה
יאיר טליאיר טל

רו"ח יאיר טל מונה למנכ"ל בפועל של החברה הממשלתית לדיור ולהשכרה " דירה להשכיר " במקומו של עוזי לוי שפרש מתפקידו לפני כשלושה חודשים. טל ימלא את מקומו של המנכ"ל עד שימונה מנכ"ל קבוע באמצעות ועדת האיתור שבראשה עומד היו"ר אהוד אדמתי.

דירקטוריון דירה להשכיר החליט על המינוי של טל כממלא מקום המנכ"ל בהמלצת רשות החברות הממשלתיות, והוא אושר על-ידי הוועדה לבדיקת מינויים בחברות הממשלתיות בראשות השופטת בדימוס בלהה גילאור. במקביל, תהליך איתור המנכ"ל הקבוע נמצא בעיצומו ומתקדם כמתוכנן.

מינוי של טל מגיע בתקופת בחירות לכנסת וכינונה של ממשלה חדשה, שעלולים לעכב מינויו של מנכ"ל חדש לדירה להשכיר למשך מספר חודשים, ולכן הדירקטוריון בראשות היו"ר אדמתי מינה את טל כדי שהחברה תמשיך לנהל את משימותיה גם בתקופה זו.

טל משמש בארבע השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים והאחראי על כלל הפעילות הפיננסית של דירה להשכיר , והוא היה שותף להקמת החברה לצד המנכ״ל היוצא עוזי לוי. קודם להצטרפותו לדירה להשכיר כיהן טל כסגן בכיר לחשב הכללי ומנהל חטיבת המשרדים החברתיים באגף החשב הכללי במשרד האוצר. 

כזכור, הודיע עוזי לוי ב-9 בדצמבר כי הוא מתפטר מתפקידו לאחר כארבע שנים וחצי. לוי חוזר למגזר העסקי והתמנה לתפקיד סגן נשיא לתחום הנדל"ן של ענקית חללי העבודה המשותפים WeWork.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דירה להשכיריאיר טל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...