גוהרי השקעות תחל בקרוב לבנות מרכז מסחרי בבית שמש

הוועדה המקומית נתנה היתר בנייה להקמת המרכז המסחרי הראשון בשכונת נווה שמיר בבית שמש, שכונה חדשה שעתידה להכיל 3,000 דירות. המרכז יוקם על כ-2 דונם ויכלול 4,500 מ"ר בשלוש קומות, שיכללו שטחי מסחר, משרדים, וגם גג גדול לקיום אירועים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של גוהרי השקעות בבית שמש (סטודיו 84)הדמיה של הפרויקט של גוהרי השקעות בבית שמש (סטודיו 84)

חברת גוהרי השקעות, שבבעלות אנשי העסקים יוסף גוהרי ודוד אפריאט, צפויה להתחיל בקרוב את בניית המרכז המסחרי הראשון בשכונת נווה שמיר בבית שמש, זאת לאחר שהתקבל היתר בנייה להקמת המבנה מאת הוועדה המקומית.

המרכז המסחרי, שתוכנן ע"י משרד האדריכלים פרימוביץ'-בס, יוקם על קרקע בשטח של כ-2 דונם ויכלול בסה"כ 4,500 מ"ר בנוי בשלוש קומות מעל מרתף חניה תת קרקעי. בקומה הראשונה ישווקו שטחי מסחר להשכרה, ובשתי הקומות העליונות ישווקו להשכרה שטחי משרדים המותאמים לבעלי מקצועות חופשיים, מרפאות ושירותים נוספים לתושבי השכונה החדשה.

בגג המבנה מתוכנן Roof-Top בשטח של כ-450 מ"ר אשר צופה מזרחה להרי ירושלים ועמק האלה, ועתיד לשמש לעריכת אירועים פתוחים תחת כיפת השמיים. המרכז המסחרי צפוי להישאר בבעלות החברה תחת זרוע הנכסים המניבים, והיקף ההשקעה המוערך בפרויקט הנו כ-45 מיליון שקל.

אלירן דדון, סמנכ''ל גוהרי השקעות (ארן דולב) אלירן דדון, סמנכ''ל גוהרי השקעות (ארן דולב)

שכונת נווה שמיר היא שכונה חדשה בבית שמש, שתכלול עם השלמתה כ-3,000 יח"ד. השכונה ממוקמת בחלקה הדרום מזרחי של בית שמש, משקיפה כאמור על עמק האלה וסמוכה לגן הלאומי בית נטיף. השכונה תכלול מוסדות ציבור וחינוך, פארקים, גני שעשועים וקאנטרי קלאב.

עו"ד אלירן דדון, סמנכ"ל החברה, ציין כי שכונת נווה שמיר היא שכונה חדשה ומשמעותית בבית שמש המתפתחת, עם תמהיל אוכלוסייה מגוון. השכונה תוכננה להיות עצמאית ולכן כוללת את כלל השירותים הנדרשים לתושביה, והחלה להתאכלס בעת האחרונה. "אנחנו שמחים להיות החלוצים לבנות ולהקים את המרכז המסחרי הראשון בשכונה, ומצפים להתחיל ולהשלים את הבנייה בהצלחה ובהקדם. במקביל אנו מתחילים את שיווק השטחים המסחריים ושטחי התעסוקה, ובכוונתנו לייצר תמהיל מסחר ותעסוקה רבגוני שיענה על צרכי השכונה המתפתחת.

לדבריו, "פרויקט נווה שמיר בבית שמש, כמו גם מרכזים מסחריים ולוגיסטיים אחרים שהחברה יוזמת ומקימה כיום באזורים שונים בארץ, נועד לחזק את זרוע הנדל"ן המניב של החברה, ולמסד את איתנותה הפיננסית".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית שמשגוהרי השקעותיוסף גוהרידוד אפריאט
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...