לוינשטין ויניב כהן לקראת בניית 216 יח"ד במורשה - השיגו למעלה מ-50% מהחתימות

זאת בהתאם לתוכנית "מתחם ריינס" שהופקדה לאחרונה על ידי הוועדה המחוזית תל אביב. גובה הבנייה במקום צפוי לנוע בין 7 ל-20 קומות. כיום בנויות בשטח 86 יח"ד שמיועדות לפינוי והריסה

שיתוף הכתבה
אמיר לוטן, מנהל תחום ההתחדשות בקב' לוינשטיין (יח"צ)אמיר לוטן, מנהל תחום ההתחדשות בקב' לוינשטיין (יח"צ)

קבוצת לוינשטיין ויניב כהן החזקות מקדמות פרויקט פינוי-בינוי במתחם ריינס ברמת השרון, לאחר שהשיגו את הסכמתם של למעלה מ-50% מבעלי הדירות. כך הודיעו הבוקר (א') החברות. הפרויקט כולל את הקמתן של 216 יחידות דיור בשבעה בניינים בני 7 עד 20 קומות, במקום 86 יח"ד קיימות שייהרסו ויפונו. התוכנית אושרה לאחרונה להפקדה בוועדה המחוזית תל אביב.

הפרויקט ממוקם בין הרחובות ריינס והרב קוק בשכונת מורשה בעיר, במתחם ששטחו הכולל הוא 15 דונם, והוא מחולק לשלושה תתי מתחמים שבהם יהיו בסך הכל 270 דירות, שייבנו במקום 104 דירות קיימות בשישה מבני שיכונים ישנים. קבוצת לוינשטיין ויניב כהן החזקות זכו בשניים מתתי המתחמים. בעלי הדירות צפויים לקבל דירה חדשה בתוספת 25 מ"ר הכוללת ממ"ד, מרפסת שמש, חנייה תת קרקעית ומחסן פרטי. 

התוכנית הכוללת למתחם ריינס מקצה 1,618 מ"ר של שטחים לצורכי ציבור ושטחים ירוקים, וכן 1,030 מ"ר של שטחי מסחר בצמוד לכיכר עירונית חדשה. התוכנית מציעה גם שיפור משמעותי של השטח הפתוח לאורך נחל הדרים המצוי במרכז השטח, תוך שימור העצים המצויים בו. כמו כן ייבנו מבני ציבור ומסחר לרבות בתי ספר, גני ילדים ובית כנסת, וכן יחודשו תשתיות התנועה והתחבורה, ויתווספו חניות תת קרקעיות.

הדמיית הפרויקט (פרופ' אירית צרף נתניהו – אדריכלות ובינוי ערים)הדמיית הפרויקט (פרופ' אירית צרף נתניהו – אדריכלות ובינוי ערים)


הפרויקט כולו מקודם במסלול הרשויות ובמימון הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית בשיתוף עיריית רמת השרון. שלב התכנון של התוכנית כלל את שיתוף הציבור, ודיירי המתחם היו מעורבים בתהליך. חברי צוות תכנון התב"ע כוללים את משרד האדריכלים אירית צרף נתניהו, אשר אמון על האדריכלות ומהווה את ראש צוות התכנון, ואת משרד אב אדריכלות נוף , אשר אמון על תכנון הנוף במתחם.

"הבניינים בסכנת התמוטטות"

לדברי מנהל תחום ההתחדשות העירונית בקבוצת לוינשטין , אמיר לוטן, "מדובר בבניינים שנמצאים בסכנת התמוטטות ואני מברך על התקדמות הפרויקט, שצפוי לשנות את חייהם של תושבי השכונה והתושבים שיצטרפו אליהם. התב"ע כוללת גם פארק ירוק לטובת הציבור ובו שבילי הליכה ואופניים, גינות קהילתיות, מאגרי מים אקולוגיים, אזור משחק טבעי ועוד. אנו מודים לבעלי הדירות ולנציגות הדיירים על האמון שנתנו בנו".

לאחר שאושרה התוכנית להפקדה, אמר מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, אלעזר במברגר כי היא "מאפשרת לשלש את מספר תושבי השכונה תוך יצירת סביבת מגורים השומרת על המרחבים הפתוחים".

ראש עיריית רמת השרון, אבי גרובר, אמר אז כי התוכנית תורמת "לדיירים שיקבלו דירות חדשות במקום בתים ישנים, לשכונת מורשה שממשיכה להתחדש ולהפוך לשכונה הטובה בישראל ולעיר שהולכת ומתפתחת".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת משולם לוינשטיןאמיר לוטןרמת השרוןיניב כהןשכונת מורשה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...