אושרה להפקדה תוכנית פינוי-בינוי ברמת השרון: 270 דירות ייבנו במקום 104 קיימות

התוכנית בשכונת מורשה במזרח העיר מתפרשת על 15 דונם וכוללת בנייה לגובה של עד 22 קומות. עוד כוללת התוכנית 1,000 מ"ר מסחר בסמוך לכיכר עירונית חדשה

שיתוף הכתבה
ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר ומנהל הרשות להתחדשות עירונית אלעזר במברגר על רקע התוכנית למתחם ריינס (ינאי יחיאל, רז רוגובסקי, פרופ' אירית צרף נתניהו – אדריכלות ובינוי ערים)ראש עיריית רמת השרון אבי גרובר ומנהל הרשות להתחדשות עירונית אלעזר במברגר על רקע התוכנית למתחם ריינס (ינאי יחיאל, רז רוגובסקי, פרופ' אירית צרף נתניהו – אדריכלות ובינוי ערים)

תכנית פינוי-בינוי למתחם ריינס ברמת השרון אושרה להפקדה השבוע (א') על ידי הוועדה המחוזית תל אביב. מתחם ריינס ממוקם בשכונת מורשה במזרח רמת השרון, בין הרחובות ריינס והרב קוק. תחום התכנית משתרע על פני כ-15 דונם וכולל כיום 104 יחידות דיור במבני שיכון. התוכנית מציעה את הריסתן של יחידות הדיור הקיימות לטובת בנייתן של 270 יחידות דיור חדשות.

הבנייה החדשה במתחם צפויה להיעשות בגבהים שונים בין 7 ל-22 קומות. כמו כן, התכנית מקצה 1618 מ"ר של שטחים לצורכי ציבור, שטחים ירוקים ו-1030 מ"ר של שטחי מסחר בצמוד לכיכר עירונית חדשה. התכנית מציעה שיפור משמעותי של השטח הפתוח לאורך נחל הדרים המצוי במרכז שטח התכנית, תוך שימור העצים המצויים בו.  

התכנית מחולקת את המתחם לשלושה תתי מתחמים עצמאיים, אשר יכולים להתממש בנפרד ולאפשר ביצוע מהיר יותר. את התכנון מממנת הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, והיא מקודמת על ידי צוות מתכננים מטעם עיריית רמת השרון בשיתוף עם הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית.

אלעזר במברגר, מנכ"ל הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית: "התכנית למתחם ריינס ברמת השרון ממשיכה את התחדשותה של העיר שנוסדה עם קום המדינה ומאפשרת את צמיחתה של העיר. התכנית מאפשרת  לשלש את מספר תושבי השכונה תוך יצירת סביבת מגורים השומרת על המרחבים הפתוחים, בסביבת הנחל הייחודית, לרווחת התושבים. אני מודה לשותפינו בעיריית רמת השרון, אשר איפשרו את התכנית האיכותית הזו".

אבי גרובר, ראש עיריית רמת השרון: "אני שמח שאנחנו ממשיכים לחדש את העיר. הצלחנו להביא ליחסים סבירים בין מספר יחידות הדיור הקיים לעתידי ולשמור על ואדי מורשה והסביבה כך שכל בחינה מדובר בפרוייקט מעולה לכל הצדדים, לדיירים שיקבלו דירות חדשות במקום בתים ישנים, למורשה שממשיכה להתחדש ולהפוך לשכונה הטובה בישראל ולעיר שהולכת ומתפתחת. שמח ש20 אחוז מהדירות בפרויקט הן דירות קטנות ובנוסף הוספנו שטחים למבני ציבור וחזיתות מסחיות כחלק מהפרוייקט. בהצלחה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלעזר במברגראבי גרובררמת השרוןהוועדה המחוזית תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...