בהיקף של חצי מיליארד שקל: דניה תבנה מלון דירות בהרצליה, ותחליף חברה סינית בקריית אונו

קבוצת דניה תבנה עבור פתאל וקבוצת יצחקי מלון בן 6 קומות במרינה בהרצליה, כולל חניון ושטחי ציבור תמורת כ-200 מיליון שקל. בנוסף, דניה תבצע את שלב ג' של פרויקט אומאמי בקריית אונו עבור קרסו, ותחליף את חברת BCEG הסינית שכבר ביצעה חלק מהפרויקט

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט אומאמי בקריית אונו (3DIVISION) הדמיה של פרויקט אומאמי בקריית אונו (3DIVISION)

דניה חתמה על שני הסכמי בינוי בימים האחרונים בהיקף של כחצי מיליארד שקל. הפרויקט הראשון הוא הקמת מלון דירות בן 6 קומות במרינה הרצליה שייבנה עבור קבוצת המלונות פתאל וקבוצת יצחקי, וכולל גם בניית חניון תת קרקעי ושטחים ציבוריים, כמו גם עבודות דיפון, חפירה, השפלת מי תהום, עבודות גמר ופיתוח.

התמורה לדניה בגין בניית פרויקט זה צפויה לעמוד על סכום כולל של כ-200 מיליון שקל בתוספת מע"מ כדין. זמן הבנייה צפוי להימשך כ-30 חודשים. 

בנוסף, דניה תבצע את שלב ג' של פרויקט אומאמי בקריית אונו עבור קבוצת קרסו , זאת לאחר ששלבים א' ו-ב' בוצעו על ידי החברה הסינית BCEG וגם שלב ג' היה אמור על פי ההערכות להיות מבוצע על ידה. הפרויקט שיבוצע על ידי דניה כולל שני בנייני מגורים בני 31 קומות, חניון תת קרקעי, מבנה מסחרי ועבודות פיתוח נוספות.

התמורה לדניה בגין בניית פרויקט זה צפויה לעמוד על סכום כולל של כ-275 מיליון שקלים בתוספת מע"מ כדין. זמן הבנייה צפוי להימשך כ-60 חודשים. פרויקט אומאמי נבנה בצפון-מערב קריית אונו ויכלול 742 יחידות דיור.  את הפרויקט תכננו משרד האדריכלים יסקי מור סיון , והוא קיבל היתר בנייה ה-2018.

פרויקטים אלו נוספים לכמה הסכמים גדולים שחתמה דניה בחודש האחרון, בהם פרויקט המסילה הרביעית במקטע איילון בתל אביב, שתמורתו תקבל החברה 490 מיליון שקל, ושני מגדלים במתחם האלף תמורת 475 מיליון שקל. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרסו נדל"ןהרצליהקריית אונודניההמרינה בהרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...