תמורת 475 מיליון שקל: דניה תבנה שני מגדלי משרדים במתחם האלף בראשל"צ

חברת הבנייה דניה זכתה במכרז עבור ב.ס.ר הנדסה ופיתוח, מנורה ו-JTLV, להקמת שני מגדלי משרדים בני 24 קומות, מבנה מסחרי בן 4 קומות וחניון תת-קרקעי בן 5 קומות. זאת במסגרת הקמת מתחם האלף הענק בחולות ראשון לציון

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט במתחם האלף (טוטם הדמיות אדריכליות) הדמיה של הפרויקט במתחם האלף (טוטם הדמיות אדריכליות)

חברת הבנייה דניה סיבוס זכתה במכרז להקמת שני מגדלים, מבנה מסחרי וחניון תת-קרקעי במתחם האלף בראשון לציון, תמורת 475 מיליון שקלים. כך הודיעה החברה היום (ה') לבורסה. הצעתה של החברה נבחרה כהצעה הזוכה לביצוע הפרויקט באזור התעשייה שבפיתוח בראשון לציון, המתפרס על 1,700 דונם, עבור ב.ס.ר הנדסה ופיתוח, מנורה ו-JTLV

הפרויקט בו זכתה דניה כולל הקמת שני מגדלי משרדים בני 24 קומות בשטח של כ-38,000 מ"ר כל מגדל; מבנה מסחרי בן 4 קומות בשטח של כ- 3,000 מ"ר; וחניון תת קרקעי בן 5 קומות בשטח של כ-42,000 מ"ר. הפרויקט כולל את הקמת המבנים לרבות עבודות שלד, עבודות גמר ומערכות בפרויקט וכפוף לחתימת הסכם בין הצדדים.

ב-2021 דווח שב.ס.ר נכנסה כשותפה עם מנורה ו-JTLV ותקים פרויקט של שני מגדלי תעסוקה ומסחר: מגדל אחד הוא שותפות של קרן JTLV2 (20%),מבעלי הקרקע, חברת בסר (20%) וקבוצת מנורה מבטחים נדל"ן (60%). המגדל השני הוא קבוצת רכישה שחברת בסר ארגנה, ובה חברים 60 שותפים.

מנכ''ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם)מנכ''ל דניה רונן גינזבורג (רמי חכם)

שני המגדלים יוקמו על קרקע בשטח 12 דונם שהייתה בבעלות עיריית ראשון לציון, שהעמידה אותה למכירה באמצעות מכרז. במרץ 2019 זכו בה קרן JTLV2 שהוקמה ע"י עמיר בירם, אריאל רוטר ושלמה גוטמן, בשיתוף היזם הירושלמי יהודה רחמים תמורת 118 מיליון שקל. 

התמורה בגין ביצוע העבודות בפרויקט צפויה לעמוד כאמור על כ-475 מיליון ש"ח (בתוספת מע"מ),ותהיה צמודה למדד תשומות הבנייה למשרדים ומסחר, לפי מנגנון שנקבע בין הצדדים, ותשולם לחברה בהתאם לקצב התקדמות העבודות בפרויקט. העבודות צפויות להימשך כ-3 שנים מהתחלת העבודות ועד למסירת הפרויקט.

נכון לעכשיו  טרם נחתם הסכם מפורט בין דניה ליזמים והחברה טרם קיבלה צו להתחלת העבודה, וקבלתו מותנית בתנאים, אשר חלקם אינה בשליטתה של החברה. 

מנכ"ל קבוצת דניה רונן גינזבורג מסר: "אנו מברכים וגאים על השותפות המתמשכת עם קבוצת ב.ס.ר והמזמינים הנוספים בפרויקט זה, ובטוחים כי הוא יבוצע על הצד הטוב ביותר. הפרויקט ממוקם במתחם ה-1000 הנבנה בימים אלו במערב ראשון לציון, בסמוך לצירי תחבורה מרכזיים, ומהווה פרויקט דגל באזור. קבוצת דניה גאה להטביע את חותמה גם בפרויקט זה".

מתחם האלף הוא אזור תעשייה, נופש, מגורים ותעסוקה עתידי בפיתוח הנמצא בראשון לציון, בין הים לנתיבי איילון. שטח המתחם הוא כאמור יותר מ-1,700 דונם, מה שיהפוך אותו למרכז העסקים הגדול ביותר במדינה. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מתחם האלףראשון לציוןמנורהJTLVהבורסהקבוצת דניה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...