ממשיכה לממש נכסים: קבוצת חנן מור מכרה נכס מסחרי באור עקיבא ב-33 מיליון שקל

חנן מור מכר לרוכש פרטי את הנכס המסחרי בשכונת אור ים המתפרש על שני מגרשים בעיר ואמור לכלול 1,200 מ"ר של שטחי מסחר. לדברי החברה, ההכנסות השנתיות הצפויות מדמי שכירות בתפוסה מלאה של הנכס עומדות על כ-2.4 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג) חנן מור (אייל טואג)

קבוצת חנן מור מוכרת את הנכס המסחרי בפרויקט אור ים באור עקיבא ב-33 מיליון שקל (לפני מע"מ). כך דיווחה החברה היום (א') לבורסה. ההסכם נחתם בסוף השבוע דרך חברת הבת קחם עם רוכש פרטי. הנכס יושב על שני מגרשים בעיר והשווי שלו בספרים נכון למרץ 23 עמד על 29 מיליון שקל.

מדובר במימוש של 1,200 מ"ר של שטחי מסחר על קרקע של 28.3 דונם. שטחי המסחר הם חלק מפרויקט גדול יותר הכולל גם בניית 370 יחידות דיור, 225 מתוכן יחידות דיור במסגרת " מחיר למשתכן " ו-145 יחידות דיור בתנאי שוק חופשי. סיום הפרויקט צפוי במהלך השנה.

לדברי החברה, ההכנסות השנתיות הצפויות מדמי שכירות בתפוסה מלאה של הנכס עומדות על כ-2.4 מיליון שקל. 10 מיליון שקל בתוספת מע"מ ישולמו על ידי הרוכש עד ל-1 ביולי 2023, בכפוף להמצאת המסמכים הרלוונטיים; 23 מיליון שקל בתוספת מע"מ ישולמו על ידי הרוכש עד ל-7 בספטמבר 2023 או 7 ימים לפני המועד שבו הוזמן הרוכש לקבל את החזקה בנכס, לפי המוקדם, וכתנאי למסירה. מועד המסירה הצפוי הוא  14 בספטמבר 2023.

מכירת הנכס היא בהתאם לאסטרטגיית החברה, שעליה הודיעה במרץ השנה, ובמסגרתה הציגה תוכנית למימוש נכסים ב-800 מיליון שקלים, מתוכם כבר הספיקה לממש במאי שני נכסים מסחריים במודעין ב-85 מיליון שקל וכן מגרש בראשון לציון ב-58 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:חנן מוראור עקיבאאור ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...