עיריית ראשל"צ פרסמה מכרז פינוי-בינוי לבניית 205 יח"ד במזרח העיר

זאת באמצעות החברה העירונית "ייזום ראשון". במסגרת הפרויקט בשכונת רביבים ייהרסו 64 דירות ותיקות. עוד כולל הפרויקט שטחי מסחר

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט (שיקא אדריכלות ועיצוב)הדמיית הפרויקט (שיקא אדריכלות ועיצוב)

חברת "ייזום ראשון" של עיריית ראשון לציון, פרסמה אתמול (ד') מכרז  פינוי-בינוי ליזמים לבניית 205 דירות. הפרויקט המוצע ממוקם ברחוב שרירא בשכונת רביבים במזרח העיר, ולצד יחידות הדיור הוא כולל גם שטחי מסחר.

במסגרת הפרויקט, משמשת ייזום ראשון כגוף המארגן של הדיירים. הוא כולל הריסת ארבעה מבני מגורים קיימים הכוללים 64 דירות, והקמת ארבעה בנייני מגורים הכוללים כאמור 205 יח"ד, שטחי מסחר ושטחים למוסדות ציבור. שכונת רביבים נחשבת כיום למוקד של מיזמי התחדשות, כאשר בשכונה פועלת גם בסט ייזום, שהשיגה לאחרונה את הרוב הדרוש לפינוי בינוי ל-250 דירות ברחוב חנה ומיכאל לוין.

לדברי זוהר אחיאל, מנכ"ל ייזום ראשון: "ראשון לציון מצויה בתנופת פיתוח מדהימה הכוללת הקמת מתחמי עסקים חדשים ושכונות חדשות שמשנים את פני העיר. קיימת חשיבות ערכית בהחלטת הנהלת העיר לשים את הדגש גם על קידום התחדשות העירונית בחלקים הוותיקים של העיר – זאת אחת ממשימותיה הראשיות של החברה".

לדברי  גבי ארד, מנהל אגף התחדשות עירונית : "תושבי העיר הפונים אלינו לקידום פינוי-בינוי זוכים לליווי צמוד של התהליך, לייעוץ ולסיוע, שמקנים להם "ראש שקט" לאורך כל הדרך. בסופו של פרויקט כזה נהנים הדיירים מבעלות על דירות חדשות ברמת בנייה חדשנית ומודרנית. זאת כאמור, ללא כל הוצאה כספית מצדם".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןזוהר אחיאלגבי ארדייזום ראשון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...