שי צפדיה מונה ליו"ר פורום חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין

צפדיה הוא שותף ומנהל המחלקה המקצועית בקבוצת ריאליטי. מדובר בתפקיד חדש ובמסגרתו יהיה אמון על הגברת ממשקי העבודה המקצועיים בין חברות הנדל"ן לבין הלשכה

שיתוף הכתבה
שי צפדיה, יו"ר פורום חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין (טל גבעוני)שי צפדיה, יו"ר פורום חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין (טל גבעוני)

שמאי המקרקעין שי צפדיה מונה ליו"ר פורום חברות הנדל"ן היזמיות בלשכת שמאי המקרקעין. צפדיה, בן 46, נשוי + 3, הוא שותף ומנהל המחלקה המקצועית בקבוצת ריאליטי, בראשות  ד"ר מיכאל ורדי, אסף ורדי ואוהד רוזן, המנהלת מספר קרנות אקוויטי ומימון בישראל ובגרמניה . 

זהו תפקיד חדש בלשכה ובמסגרתו יהיה צפדיה אמון על הגברת ממשקי העבודה המקצועיים בין חברות הנדל"ן לבין הלשכה, במטרה לפתח ולקדם את השוק, בדגש על היבטים רוחביים שונים כגון, תכנון, מיסוי, חקיקה ועוד.

 צפדיה הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בשוק הנדל"ן. הוא בעל תואר BA במנהל עסקים, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן והסמכה בשמאות מקרקעין. בין הפרויקטים הבולטים בהם היה מעורב: הגשת השגות לוועדה הארצית לתכנון ולבניה בנושא מנגנון חישוב היטלי השבחה בסמוך לתחנות המטרו, בטענה כי יוצר עיוות שיוביל לעצירת פרויקטים ולפגיעה בפרויקט המטרו. 

צפדיה מסר: "אני שמח על האמון שקיבלתי מיו"ר הלשכה, נחמה בוגין ומחברי הלשכה. זהו תפקיד חדש בעל חשיבות רבה, שיסייע להסיר חסמים וכשלים בשוק ולסייע לחברות יזמיות לשפר את הליכי העבודה ולהטמיע שיטות עבודה מקצועיות בקרב הגורמים המובילים בענף".

  נחמה בוגין , יו"ר לשכת שמאי המקרקעין ציינה כי "בשנים האחרונות יש לשמחתי מעורבות הולכת וגוברת של שמאי מקרקעין בתפקידי מפתח בחברות נדל"ן יזמיות. הקמת הפורום הינה חלק מהאסטרטגיה של הלשכה לפעול להעצמת מעמד השמאי ומעורבותו בשוק הנדל״ן. שמחה על כך ששי צפדיה, אחד האנשים המוכשרים בתחום, נעתר לבקשתי לשמש כראש הפורום, אין לי ספק שיחד עם חברי הפורום הנוספים נוכל להוביל תהליכים חשובים לשוק הנדלן ולציבור".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נחמה בוגיןלשכת שמאי המקרקעיןשי צפדיהקבוצת ריאליטי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...