בנייני העיר הלבנה רכשה עם שותפות מבנה משרדים ברומא ב-100 מיליון שקל כדי להסב אותו למלון

בנייני העיר הלבנה רכשה יחד עם הפניקס וישרוטל את מבנה ויה דלה סקרופה 58 במרכז בירת איטליה, במטרה לשנות את ייעודו בהשקעה של כ-80 מיליון שקל ולהקים 36 חדרי אירוח. שטח המלון כ-4000 מ"ר, והוא יעבור שימור ושיפוץ כולל

שיתוף הכתבה
המבנה שנרכש ברומא (יח"צ) המבנה שנרכש ברומא (יח"צ)

חברת בנייני העיר הלבנה (White City Group) מדווחת כי רכשה השבוע עם הפניקס וישרוטל את מבנה ויה דלה סקרופה 58 ברומא, תמורת 100 מיליון שקל במטרה להפוך אותו למלון. המבנה ממוקם במרכז רומא, ועל פי ההסכם ישרוטל גם תנהל את המלון. 

האזינו למנכ"ל חברת בנייני העיר הלבנה מסביר: למד דווקא ברומא?

בנייני העיר הלבנה תשנה את ייעוד המבנה ממשרדים ומגורים למלון, ובכוונת השותפות להשקיע כ-80 מיליון שקל נוספים בעבודות שיפוץ והקמת 36 חדרי אירוח מרווחים וסוויטות גדולות עם מרפסות בעיצוב מותאם אישית. בקומת הכניסה עתידה להיפתח מסעדה.

מבנה ויה דלה סקרופה משמש כיום כאמור בחלקו בניין משרדים ובחלקו הנוסף לדירות מגורים וממוקם בסמוך לפנתאון ולפיאצה נבונה, הכיכר המרכזית באזור התיירותי של רומא. עם רכישת מבנה ויה דלה סקרופה, מעמיקה חברת בנייני העיר הלבנה את אחיזתה בבירת איטליה.

המבנה שנרכש ברומא (יח''צ)המבנה שנרכש ברומא (יח''צ)

לילה בחדר סטנדרטי יעלה כ-1,000 יורו 

שטח המלון כ-4000 מ"ר, והוא יעבור שימור ושיפוץ כולל, ומיועד להיות מלון יוקרה. עבודות התכנון והביצוע עשויות להימשך כשנתיים וקבלת קהל צפויה לשנת 2025. על פי הערכות, מחיר ממוצע ללילה בחדר סטנדרטי במלון יעמוד על כ-1,000 יורו. על תכנון המלון החדש יהיה אמון משרד QUINCOCES DRAGO & Partners ממילאנו.

באוקטובר האחרון רכשו שלוש השותפות את מלון סאבוי בויה ונטו (Via Veneto) ברומא, בסמוך לשגרירות האמריקאית בכ-62 מיליון יורו, אותו הם מתעתדות להפוך למלון יוקרה בהשקעה נוספת של כ-15 מיליון יורו ואת בניין ויה אין ארצ'יונה. במקביל לעסקאות אלו, מצויה החברה במו"מ לרכישת 3 מלונות נוספים בעיר. 

את העסקה ליווה רו"ח סימונה אמאטי וג'וליו טסוני, המנהל המקומי של בנייני העיר הלבנה ברומא.

לדברי איציק בן שוהם, יו"ר ובעלים בנייני העיר הלבנה , "רכישת מבנה ויה דלה סקרופה, בהמשך לנכסים הקודמים שרכשנו ברומא, משקפת את יכולתה של החברה לזהות הזדמנויות ולהוציא לפועל עסקאות משמעותיות בשיתוף עם חברות ניהול מובילות. אנו מאמינים בפוטנציאל התיירותי באיטליה וברומא בפרט, וממשיכים לתור אחר הזדמנויות נוספות ברחבי המדינה".  


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסבנייני העיר הלבנהישרוטלרומאבנייני העיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...