אזורים ומימושים נבחרו לבנות כ-125 דירות בפרויקט התחדשות בלב קטמון בי-ם

במסגרת הפרויקט בשכונת קטמון הישנה בבירה, ייהרסו 61 יח"ד ישנות וייבנו כ-125 יח"ד ב-3-4 מבנים בעלי 8-10 קומות. המתחם משתרע על 5 דונם, ולדברי החברות שזכו במכרז היזמים, הבנייה תהיה מרקמית והתוכנית תכלול שטחים ירוקים ומועדון לדיירים

שיתוף הכתבה
הדמיה של המתחם בקטמון (אדריכל מתי רוזנשטיין) הדמיה של המתחם בקטמון (אדריכל מתי רוזנשטיין)

חברות אזורים ומימושים זכו בשבועות האחרונים במכרז לבניית פרויקט יוקרה במתחם פינוי בינוי בלב שכונת קטמון הישנה בירושלים. מדובר על 3 מבנים עם 8 כניסות, שבמקומם ייבנו 3-4 מבנים בעלי 8-10 קומות. החברות צפויות להרוס במתחם כ-61 יחידות, ולבנות בסך הכל כ-125 יחידות. החברות קיבלו את הרוב הדרוש לביצוע הפרויקט, לאחר ש-45 מתוך 61 דיירים חתמו עליו. 

שטח המתחם המדובר משתרע על פני 5 דונם ותחום ברחובות בוסתנאי, חזקיהו המלך ויורדי הסירה. מנזר סן סימון תוחם את השכונה ממערב, טלביה וקריית שמואל תוחמים את השכונה מצפון, המושבה היוונית והמושבה הגרמנית תוחמים מדרום, ושכונת מקור חיים גם היא מדרום. 

לדברי החברות שזכו, בעלי הדירות הינם שותפים מלאים בתכנון הפרויקט. החשיבה התכנונית המוצעת נעשתה בשת"פ מלא עם נציגות הדיירים שקבעו את היקפי הבניה המקסימליים, במטרה לשמור על איכות החיים בפרויקט. הבניינים החדשים ייבנו בבנייה מרקמית. בנוסף, תוכנית ההתחדשות צפויה לכלול שטחים ירוקים ומועדון לטובת הדיירים. 

חברת אזורים יחד עם חברת מימושים זכו לקדם את המתחם לאחר הליך של מכרז יזמים שנעשה ע"י עו"ד אמיר קדרי ועו"ד רם כהן ממשרד עו"ד טל קדרי שמיר, חברת אזורים וחברת מימושים יוצגו על ידי עו"ד טרי לויה. החברות כבר החלו בתכנון המתחם מיד לאחר ההודעה על הזכייה כיזמיות באמצעות האדריכל מתי רוזנשיין.

אייל טישל (ינאי אלפסי) אייל טישל (ינאי אלפסי)

לדברי איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים, "פרויקט זה ועוד רבי שחברת אזורים מובילה בירושלים, מצביעים על תנופת ההתחדשות העירונית בעיר ועל הנכונות של העירייה לשתף פעולה ולקדם כמה שיותר מתחמי התחדשות עירונית. אנו סמוכים ובטוחים שיחד עם הדיירים נוכל להקים פרויקט חדשני ומודרני העונה לצרכיהם של תושבי השכונה. זוהי בשורה משמחת המסמנת תחילתה של שותפות ארוכת דרך בין חברת אזורים לדיירי השכונה ואנו מצפים בכיליון עיניים להוביל את הפרויקט הזה יחד איתם".

אזורים נבחרה לאחת משתי החברות המובילות במדד ההתחדשות העירונית' של ישראל ב- 2022. כיום, לאזורים מעל ל-60 פרויקטים בשלבים שונים (מעל ל-21,000 יח"ד) וחמישה פרויקטים שיצאו לדרך בשנים 2021-2022 וכוללים השלמתן של כ-3,000 יחידות דיור במתחמים גדולים המשלבים מגורים, מסחר ופנאי.

בנוסף, לאזורים פעילות ענפה בירושלים בתחום ההתחדשות העירונית. בימים אלו נמצאת החברה בשלב הגשת היתר במתחם שלום יהודה הנמצא בסמוך לדרך חברון. במתחם מתגוררים 48 דיירים בארבעה בנייני רכבת ותיקים, שיזכו לעבור לבניינים חדשים שיכילו 144 יחידות דיור חדשות. בנוסף, לחברה עוד פרויקטים בשלבי תכנון וביצוע בירושלים בקרית יובל ברחוב גוואטמלה, בשכונת הקטמונים ברחוב סן מרטין ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםירושליםפינוי בינוי קטמוןמימושים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...