הפניקס בדרך לרכוש 25% מחברת צבי צרפתי תמורת 113 מיליון שקלים

חברת צבי צרפתי ובניו דיווחה לבורסה על העסקה המתגבשת עם הפניקס, אבל סייגה והודיעה כי ההצעה כפופה לחתימת הצדדים על הסכם מיזוג וכי אין כל ודאות שזה אכן יושג. צבי צרפתי מחזיקה בבעלות על 65% מהמניות, ובמסגרת המיזוג אם יקרה, תרכוש 10% נוספים והפניקס תחזיק ב-25%

שיתוף הכתבה
מימין: משה, צבי ורפי צרפתי (חברת צרפתי צבי) מימין: משה, צבי ורפי צרפתי (חברת צרפתי צבי)

הפניקס בדרך לרכוש 25% מחברת צבי צרפתי ובניו תמורת 113 מיליון שקלים, כך דיווחה צרפתי היום (ד') לבורסה. צבי צרפתי מחזיקה בבעלות על 65% מהמניות, ובמסגרת המיזוג אם יתממש תרכוש 10% נוספים, תחזיק בסך הכל ב-75% מהמניות ובכך תמחק את המסחר של החברה בבורסה. 

עוד כתבה החברה בדיווח כי ההצעה, ככל שדירקטוריון החברה יבחר לקבלה, כפופה לחתימת הצדדים על הסכם מיזוג. כל עוד לא נחתם הסכם מיזוג בין הצדדים, לא יהיה בהצעה כדי לחייב את בעלי השליטה והפניקס בהצעה ובביצוע עסקת המיזוג על פיה. תוקף ההצעה מותנה בחתימת הסכם המיזוג בתוך 60 ימים ממועד ההצעה, אלא אם תוקף זה יוארך בהסכמת בעלי השליטה והפניקס.

עוד מבהירים בחברה כי אין כל ודאות שעסקת המיזוג אכן תתגבש, שכן הדבר תלוי בהצלחת המשא ומתן בין הצדדים, וכן אין ודאות שאם תתגבש עסקת המיזוג היא תצא אל הפועל , שכן ביצועה כרוך, בין השאר, באישור של האורגנים המוסמכים של הצדדים ולקבלת כלל האישורים הדרושים להשלמת עסקת המיזוג בהתאם להוראות הדין.

צרפתי נסחרת בשווי של 390 מיליון שקלים, כאשר הרכישה משקפת שווי של 452 מיליון שקלים. מוקדם יותר היום דיווחה צרפתי כי בכוונתה לדווח על אירוע מהותי, ואף הפסיקה את המסחר בניירות הערך של החברה.

משה צרפתי, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת צרפתי צבי ובניו, אמר כי "משפחת צרפתי בעלי השליטה איחדו כוחות עם חברת הביטוח הפניקס, ויחד מציעים לרכוש את יתרת המניות בסך של 35% במחיר הגבוה ב-15% ממחיר השוק של החברה נכון לאתמול, ולהפוך אותה לחברה פרטית מדווחת".

חברת צבי צרפתי הינה חברת בנייה הפועלת כ-50 שנה, אשר הוקמה על ידי צבי צרפתי אשר משמש כיום כיו"ר הדירקטוריון וכנשיא החברה. בניו רפיו ומשה צרפתי משמשים כמנכ"לים משותפים. עיקר פעילותה של החברה מתמקד בבניית פרויקטים למגורים במרכז הארץ ובשפלה. בנוסף, במהלך השנים הקימה החברה פרויקטים הכוללים שטחי מסחר ומשרדים. לאחרונה נכנסה החברה גם לתחום הפינוי-בינוי. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הפניקסצרפתי צבי ובניומיזוג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...