ב-230 מיליון שקל: מגדל רוכשת 50% מהזכויות במגדל וייס-בולטהאופ במנחם בגין בת"א

מגדל ביטוח ופיננסים תרכוש מקבוצת וייס ובולטהאופ מחצית מהזכויות במגדל We TLV, מגדל משרדים מאוכלס בן 12 קומות בלב מתחם העסקים בשדרות בגין. ה-NOI הצפוי לבניין הינו כ-26 מיליון ש"ח

שיתוף הכתבה
מגדל וייס- בולטהאופ (We TLV) (רוטשילד מערכות שילוט) מגדל וייס- בולטהאופ (We TLV) (רוטשילד מערכות שילוט)

מגדל ביטוח ופיננסים, רוכשת מחברות הייזום והשבחת הנכסים – קבוצת וייס ובולטהאופ, מחצית מהזכויות במגדל וייס- בולטהאופ (We TLV) בתמורה לכ-230 מיליון שקל, כאשר שוויו הכולל של המגדל הוא כ-460 מיליון שקל. מדובר במגדל משרדים מאוכלס, בן 12 קומות, הממוקם בלב מתחם העסקים שבשדרות מנחם בגין בת"א. 

הפרויקט ממוקם בליבו של המתחם, בצמוד לבניין מידטאון ולמרכז עזריאלי. המיקום סמוך לצירי תנועה מרכזיים וליציאות לאיילון צפון ודרום וכן בסמוך לתחנת רכבת השלום. בעתיד, יעברו בסמוך הקו האדום והקו הסגול של הרכבת הקלה. ה-NOI (הכנסה תפעולית נטו) הצפוי לבניין הינו כ-26 מיליון ש"ח (צמוד מדד). 

מגדל וייס- בולטהאופ, שהוקם כחלק מפרויקט WE TLV, כולל קומת מסחר ומעליה 11 קומות משרדים, והוא משתרע על שטח של כ-15.5 אלף מ"ר ברוטו וכולל גם 186 חניות. כיום מושכר המגדל במלואו ל-3 שוכרים, לתקופות שכירות ארוכות של כ-10-20 שנה בממוצע (כולל אופציות): חברת SwitchUp שבבעלות פתאל, חברת Spices ויינות ביתן, המקימה במתחם סניף חדש של רשת קארפור. מגדל המשרדים מהווה חלק מפרויקט WE TLV הכולל גם מגדל מגורים משולב משרדים שאף הוא מאוכלס. 

את מגדל ייצגו עוה"ד גילי ריזל, רועי פרקש וליאור דרימר ממשרד עו"ד פירון. את קבוצת וייס וחברת בולטהאופ ייצגו בעסקה עו"ד יוסי חלד ממשרד אוסלקה חלד ועו"ד דור שחם ממשרד המבורגר עברון .

ארז מגדלי, מנהל חטיבת ההשקעות במגדל ביטוח ופיננסים: "מדובר במגדל בוטיק במיקום המרכזי והאסטרטגי ביותר בת"א, המאוכלס במלואו עם 3 שוכרי עוגן לטווח ארוך. הסכמי השכירות עם השוכרים הינם צמודי מדד, המהווים יתרון בתקופה אינפלציונית כפי שאנחנו חווים כעת, ובפרט כשמדובר בנכסים הנרכשים במימון עצמי וללא עלויות מימון בתקופה של ריבית עולה, תוך מינוף יתרון הגודל של מגדל בענף. אנו מסתכלים על השקעות אלה בראיה ארוכת טווח ומתוך מטרה להניב תשואות נאות לציבור החוסכים". 

לדבריי רוני וייס, יו"ר קבוצת וייס השותפה בפרויקט עם חברת בולטהאופ השקעות: "אנו מאמינים שזה הזמן לממש את הפוטנציאל של פרויקט וייס בולטהאופ לאחר שקידמנו את התב"ע, הבניה וההשכרה שלו.  מדובר בעסקה יוצאת דופן במיוחד בתקופה כה מאתגרת למשק ולכלכלה הישראלית ואנו בטוחים שנמצא שימושים ראויים לתמורה שנקבל מהעסקה וזאת לטובת המשך הפיתוח העסקי של קבוצת וייס - בולטהאופ. זהו שתוף הפעולה הראשון עם חברת מגדל ואנו צופים כי יהיו עוד עסקאות נוספות במשותף. מיקום הפרויקט שמחצית מאחזקותיו נשארות בידינו במע"ר הצפוני של תל אביב, מהווה היום מיקום מרכזי ומבוקש כאשר השוכרים בפרויקט הם מבין החברות המובילות במשק".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עזריאליקבוצת וייסתל אביבמגדל ביטוח ופיננסיםמגדל וויסרחוב בגיןמגדל וייס- בולטהאופ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...