היתר ראשון במתחם פרדס דכה ביפו: האחים חג'ג' יבנו 123 יח"ד

הוועדה המקומית תל אביב הנפיקה היתר לפרויקט ראשון במתחם פרדס דכה, הממוקם בדרום מערב יפו. קב' חג'ג' תבנה במקום שני בניינים בני 14 קומות ותממש אופציית מכירה של מחצית מהפרויקט ליזם השכרה ארוכת טווח. בחברה צופים רווח גולמי של 123 מלש"ח

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ב"פרדס דכה" ביפו (Viewpoint)הדמיה של הפרויקט ב"פרדס דכה" ביפו (Viewpoint)

היסטוריה ביפו: הוועדה המקומית לתכנון ובניה תל אביב-יפו הוציאה ביום חמישי האחרון היתר בנייה ראשון בשטח מתחם "פרדס דכה" ביפו, עבור פרויקט שאותו מקדמת קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג'. הפרויקט, תל אביב-יפו הצעירה שמו, כולל 123 יחידות דיור בשני בניינים בני 14 קומות ברחוב סהרון, הממוקם ממערב לשדרות ירושלים, בסמוך לתוואי הקו האדום של הרכבת הקלה.

שטחו של המגרש שבו תבנה קבוצת חג'ג' משתרע על 3.2 דונם. הקרקע נרכשה על ידי קבוצת חג'ג' ב-2015, על פי שווי  אופציה של 34.5 מיליון שקל ללא מע"מ. במגרש קיימים מבנים מאוכלסים, וקבוצת חג'ג' תצטרך להגיע להסכמי פינוי-פיצוי מול המחזיקים. מההודעה לבורסה בנושא, צופה החברה כי הרווח הגולמי בפרויקט יעמוד על 123 מיליוני שקלים.

בעקבות קבלת ההיתר צפויה להתממש אופציית מכירת מחצית מהפרוייקט לצד ג', שחקן פעיל בתחום ההשכרה ארוכת הטווח -  שעליו חתמה בשנה שעברה, תמורת כ-180 מיליון שקל. על פי כתב האופציה קבוצת חג'ג', דרך החברה בת מלון רג'נסי , מכרה אופציה לריכשת 56 דירות ו-56 חניות בהיקף של כ-180 מיליון שקל, בתנאי שיינתן ההיתר.

שטח דירה ממוצעת בפרויקט צפוי לעמוד על 110 מ"ר. תמהיל הדירות צפוי לכלול דירות 2.5, 3 ו-4 חדרים לצד דירות פנטהאוז. את הפרוייקט עיצב האדריכל אילן פיבקו. מדובר בשלב ראשון בפרויקט, שעשוי להתרחב משמעותית בזכות אופציה שבה מחזיקה קבוצת חג'ג' לרכישת מתחם פרדס דכה כולו.

מתחם פרדס דכה נמצא בדרום-מערב יפו, בגבול עם בת-ים, ממערב לשדרות ירושלים ומדרום לרחוב סהרון. הוא מתפרס על פני יותר מ-120 דונם, ובכפוף להסכמות עם הרשויות יוכל לכלול בנוסף לאלפי יחידות דיור גם מבני ציבור, שטחי מסחר, וגנים ציבוריים.

"נערכים לתחילת ביצוע בתוך זמן קצר"

תמיר אמר, מנכ"ל קבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן מסר: "פרוייקט תל אביב-יפו הצעירה הוא בשורה משמעותית ביותר, ועם קבלת ההיתר אנחנו נערכים לתחילת עבודות הבנייה במקום בתוך זמן קצר. זאת הוכחה נוספת לכך שבתוך מציאות סוערת בשוק הנדל"ן, קבוצת חג'ג' ממשיכה לקדם נכסים שנרכשו בצורה מושכלת גם בתקופת הגאות, תוך לקיחת מינוף אחראי ומחושב, המעניקים מבנה הון המאפשר אורך רוח החיוני לתקופה הנוכחית. העובדה שגם הפרוייקטים הבאים שאנו צפויים להתחיל בשיווק מרוכזים בתל-אביב, בשילוב עם המחירים האטרקטיביים שבהם נרכשו הקרקעות שלהן, יאפשרו לנו המשך מרווח תמרון וגמישות רבה ביכולת ליישם את אסטרטגיית הצמיחה ארוכת הטווח של החברה". 

אלעד חג'ג', מנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצה מסר: "בהמשך להצלחת הפרוייקטים שבנינו עד היום בתל-אביב, ההיתר שקיבלנו לפרוייקט הזה, יחד עם התוכניות שלנו להרחיב את ההתחדשות העירונית בקבוצה גם לערים נוספות, לרבות פתח-תקווה ונתניה, שם דגש על החשיבות לתחום זה בקבוצת חג'ג' ייזום נדל"ן".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יפוהרכבת הקלהחג'ג'פרדס דכהמגרש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...