פורסם מכרז יזמים לקידום פינוי בינוי בהיקף 260 דירות בשכונת נווה שרת בת"א

על פי התב"ע החדשה של "מתחם אלמגור" הסמוך לאזור תעסוקה "עתידים" ושכונת צהלה, ייהרסו 104 דירות ישנות ויוקם פרויקט חדש הכולל גם מגדל בן 30 קומות ובסה"כ 260 יח"ד. בנוסף ייסללו שבילים להולכי רגל ויורחבו כבישים. הפרויקט נוהל ב"מודל החברתי", בו בעלי הדירות הם היזמים בהליך

שיתוף הכתבה
הדמיה של מתחם אלמגור החדש בנווה שרת (שנהב כנען אדריכלים) הדמיה של מתחם אלמגור החדש בנווה שרת (שנהב כנען אדריכלים)

שנה לאחר אישור התוכנית להתחדשות עירונית במתחם אלמגור בשכונת נווה שרת בתל אביב, פרסמו היום (ג') בעלי הדירות מכרז לבחירת יזם לפרויקט הפינוי בינוי במתחם. למתחם יש תב"ע הנמצאת בהפקדה לקראת מתן תוקף, אשר קודמה על ידי בעלי הדירות  באמצעות החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, וחברת ההנדסה וקסמן גוברין גבע.

על פי התב"ע החדשה ב"מתחם אלמגור" הממוקם בסמוך לאזור תעסוקה "עתידים" ושכונת צהלה, ייהרסו 104 דירות ישנות ויוקם פרויקט חדש המשלב בינוי מרקמי בבניינים של 9 קומות ומגדל בגובה של כ-30 קומות, ובסה"כ כ-260 יחידות דיור חדשות. במסגרת התוכנית הוקצה גם מגרש חדש בייעוד למבני ציבור. הפרויקט יכלול גם יצירת שבילים להולכי רגל, הרחבת כבישים ושיפור התשתיות התחבורתיות באופן שיאפשר זרימת תנועה באופן חופשי יותר וישחרר את הפקק תחבורתי שממנו סובלת כל שכונת נווה שרת.

הפרויקט נוהל ב"מודל החברתי", בו בעלי הדירות הם היזמים בהליך והם אלו המקדמים אותו. היזם שייבחר יתקשר עם הדיירים בהסכם פינוי בינוי וילווה אותם בהליכי הרישוי, הפינוי וההריסה והבנייה של הפרויקט החדש.

לדברי ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית, "יש התעניינות רבה במכרז שכן מדובר בעסקה עם הרבה ודאות בהשוואה לעסקאות פינוי בינוי רגילות. בעלי הדירות כבר מאוגדים ומיוצגים והתוכנית אושרה ולמעשה מדובר בעסקת קומבינציה עם קרקע זמינה. בהיבט המימון, שהפך לנושא קריטי בעקבות העלאות הריבית בשנה האחרונה, יש לפרויקט יתרון כי הוא צפוי לצאת לשיווק בעוד כשנתיים עם השלמת הרישוי ולכן היזמים לא צריכים לממן מעכשיו את עלות הקרקע או את הבנייה ולשלם עלויות מימון כבדות עד לתחילת הבנייה בפועל".

יוסי שלו, מנכ"ל חברת וקסמן גוברין גבע, המנהלת את הפרויקט הוסיף: "הפנייה ליזמים עם תוכנית בתוקף ודיירים מאוגדים באמצעות מכרז היא מצב אידיאלי שבו כולם מרוויחים. הדיירים מקבלים את התמורה המיטבית אבל גם היזמים מקבלים ודאות מרבית, וחוסכים זמן ומשאבים על תקופת הארגון והתכנון. במתחם אלמגור תוכנית עם בינוי איכותי, תוך תשומת לב והתחשבות במיקום הייחודי, הסמוך לנחל פרדסים ולשלוחה של פארק הירקון".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נווה שרת תל אביבתל אביבפינוי בינוי צהלה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...