חדשות הנדל"ן: קרדן מאמצת את גולני, צרפתי ובניו מאמצת ג'ודוקא, פרשקובסקי הורסת על הירקון, ברק פיננסים מחדשת בפ"ת

חברת הבנייה צרפתי צבי ובניו חתמה על חוזה אימוץ חדש עם ים וולצ'ק בן ה-19 שצפוי לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024. חברת הנדל"ן קרדן מאמצת את לוחמי גדוד 12 של גולני, וביום ראשון ייהרסו שני בניינים ברחוב בני דן בתל אביב לטובת פרויקט חדש

שיתוף הכתבה
מימין: איילת שקד ס.יו"ר קרדן נדל"ן, עמוס דבוש - מנכל קרד"ן נדל"ן, סא"ל עומר סולימאן - מג"ד 12, אייל אוהב ציון - מנכ"ל אלהר. באדיבות קרדן נדל"ןמימין: איילת שקד ס.יו"ר קרדן נדל"ן, עמוס דבוש - מנכל קרד"ן נדל"ן, סא"ל עומר סולימאן - מג"ד 12, אייל אוהב ציון - מנכ"ל אלהר. באדיבות קרדן נדל"ן

חברת הנדל"ן מאמצת את לוחמי גדוד 12 של גולני 

חברת קרדן נדל"ן אימצה את גדוד 12 של גולני (גדוד ברק) באירוע שהתקיים באל-פוראן ברמת הגולן. אימוץ הגדוד התקיים במסגרת פרויקט אמץ לוחם- פרויקט למעורבות חברתית של האגודה למען החייל, יימשך 3 שנים, ויכלול תרומה כספית שתסייע למפקדי וחיילי הגדוד ובמסגרת כך תכלול גם תמיכה וסיוע לחיילים בודדים, ביניהם עולים חדשים ממדיניות שונות בעולם וארוחות חמות בחגים, ימי כיף לגדוד וציוד לשדרוג הבסיס.

לדברי עמוס דבוש, מנכ"ל קרדן נדל"ן  "החלטנו בשיתוף עם חברת הבת, אלהר הנדסה, לאמץ את הגדוד ולסייע ולו במעט לחיילים ששומרים על המדינה בגופם. אנחנו גאים לתת מהלב למפקדים ולחיילים המאפשרים לכולנו לישון טוב יותר בלילה".

איילת שקד, ס. יו"ר קרדן נדל"ן : "הגעתי לחטיבת גולני ישר מקורס מש"קיות חינוך, עליה פיקדו מפקדים ערכיים הטובים ביותר שיש לנו. גולני זו משפחה. זוהי תקופה מאושרת שאני זוכרת לטובה. אתם עושים את הדבר החשוב ביותר שיש, וזה לשמור על המדינה. ארז גרשטיין ז"ל, שהיה המח"ט בתקופת בה שרתתי בחטיבה, תמיד אמר לנו לקחת את החיילים לטיולים בכדי שיכירו את הארץ ולראות על מה הם מגנים".

חברת היזמות והבנייה מאמצת את ג'ודוקא שלישי 

חברת היזמות והבנייה צרפתי צבי ובניו מחזקת את התמיכה בג'ודו הישראלי. החברה הודיעה כי חתמה על חוזה אימוץ עם הספורטאי ים וולצ'ק, ג'ודוקא צעיר בן 19 המתחרה במשקל עד 60 ק"ג, וזכה לפני מספר חודשים במקום החמישי באליפות העולם לבוגרים. וולצ'ק נחשב לאחד הכישרונות הצעירים המבטיחים בישראל, וצפוי לייצג את ישראל באולימפיאדת פריז 2024. ההסכם עם וולצ'ק יקנה לו תמיכה חודשית עד סוף 2024, ובמסגרתו ילבש הג'ודוקא את לוגו החברה על מדיו.

מימין: פיטר פלציק, משה צרפתי, ים וולצק (צרפתי צבי ובניו) מימין: פיטר פלציק, משה צרפתי, ים וולצק (צרפתי צבי ובניו)

וולצ'ק מצטרף לנבחרת של צרפתי צבי ובניו, אשר מונה כבר מספר ספורטאים. החברה תומכת בג'ודוקא פיטר פלצ'יק מזה כ-7 שנים, כאשר היא היתה הראשונה לאמצו עוד כשעבד כמאבטח. בשנה שעברה אימצה צרפתי צבי ובניו ג'ודוקא נוספת - מאיה גושן, אשר גם היא חלק מהסגל האולימפי של ישראל לפריז 2024. בנוסף לשניים מאמצת החברה ספורטאית אמנותית צעירה, גיל עידו בת ה-16.

צרפתי צבי ובניו היא נותנת חסות קבועה לקבוצות ספורט בישראל, כאשר כיום היא אחת מנותנות החסות להפועל תל אביב בכדורגל, ובעבר שימשה בין היתר ספונסרית ראשית של מכבי ראשל"צ בכדורסל.

משה צרפתי, מנכ"ל משותף בחברה, אומר כי "אנו שמחים לברך את ים וולצ'ק שמצטרף לנבחרת הספורטאים שלנו, וממשיכים לתמוך בספורט הישראלי. ספורטאים אולימפיים צריכים להקדיש את כל כולם בשנים האלה לאימונים ותחרויות, ואנחנו פה כדי לעזור ולתמוך בהם, ולוודא שהם מקבלים את כל התנאים שמאפשרים להם להתרכז בספורט. כולנו בחברה אוהדי ספורט מושבעים, ומתכוונים להמשיך להשקיע בספורט הישראלי ולתמוך בספורטאים מצטיינים".

שני מבנים על הירקון ייהרסו לטובת פרויקט יוקרתי 

ביום ראשון הקרוב (30.2.23) ייהרס מתחם הבניינים ברח' בני דן 68-70 בתל אביב לטובת תחילת הבנייה בפרויקט HaGaDa של חברת  פרשקובסקי  האירוע יתקיים החל מהשעה 15:00, על הגדה בפארק הירקון, מול רח' בני דן 68-70 בתל אביב.

הדמיה של הפרויקט המתוכנן ברחוב בני דן (פרשקובסקי) הדמיה של הפרויקט המתוכנן ברחוב בני דן ( פרשקובסקי )
במסגרת הפרויקט של  פרשקובסקי  פונו שני המבנים על 55 דירותיהן אשר ייהרסו באירוע, ובמקומם החברה תבנה 4 מבנים מודרניים בני 7 קומות, בצורת האות ח' הכוללים בסך הכל 106 דירות עם חניון קונבנציונלי ורגיל עם שפע חניות לדיירים.

מהחברה נמסר כי פרויקט HaGaDa יציע תמהיל מגוון של דירות החל מדירות של 2, 3, 4, 4.5 ו-5 חדרים ומרפסות בגדלים שונים, דירות גן ייחודיות עם חצרות במגוון גדלים, מיני-פנטהאוזים ופנטהאוזים בשטחים של 240-110 מ"ר.

פרויקט ההתחדשות העירונית הראשון בשכונת הדר גנים בפתח תקוה יוצא לדרך

הדמיה של הפרויקט בשכונת הדר גנים בפתח תקווה (איוולב מדיה)הדמיה של הפרויקט בשכונת הדר גנים בפתח תקווה (איוולב מדיה)

בימים האחרונים פונה אחרון הדיירים. השטח גודר ובולדוזרים צפויים לעלות על הקרקע במחצית חודש מאי להקמת פרויקט 'הדרים הירוקה'. מדובר בשלב א' מתוך 4 שלבים של פרויקט תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) להריסת 14 בנייני מגורים בעלי 56 יחידות דיור ובניית 7 בנייני מגורים בני 245 יח"ד ב-4 שלבים. שווי הפרויקט מוערך בכ-450 מיליון שקלים. 

הפרויקט ברחוב צלח שלום נמצא בקצה שכונת הדר גנים ממש בכניסה למושב סירקין ובצמוד לבסיס המיתולוגי של סיירת מטכ"ל, עם נוף המשקיף לשדות המושב ולקאנטרי של שכונת הדר גנים ולגינה ציבורית בת כ-40 דונם בצלע המזרחית של השכונה. יזמית הפרויקט היא חברת נופך דניאל בבעלות משותפת של קבוצת דניאל וברק פיננסים. 

מרבית הדיירים שפונו ייכנסו לדירות חדשות בנות 4 חדרים בגודל של 94 מ"ר כל אחת, כן יקבלו מרפסת 9 מ"ר, חניה ומחסן. חלק מהדיירים שבזמנו היה להם היתר להרחבה ובנו בהיתר קיבלו תוספת שטח לדירה החדשה בהתאם לתוספת שקיבלו דאז שעליה שילמו.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קרדן נדל"ןג'ודוגולני
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...