אחרי עיכובים של עשר שנים: ינוב תבנה 151 דירות בפרויקט פינוי בינוי בכפר סבא

הפרויקט כולל מתחם שבו שלושה מתחמי משנה, שבכולם יחד יש כיום 48 יחידות דיור ישנות. לפני כעשור החל הפרויקט כתמ"א 38, אך העירייה דרשה להפוך אותו לפינוי בינוי, ולכן הוא התעכב זמן. החברה השיגה באחרונה את הרוב הדרוש מבין בעלי הדירות

שיתוף הכתבה
המתחם בכפר סבא שבו יבוצע הפרויקט (יח"צ)המתחם בכפר סבא שבו יבוצע הפרויקט (יח"צ)

ינוב השיגה את הסכמת הרוב הדרוש מבין בעלי הדירות לקידום פרויקט בכפר סבא, הכולל שלושה מתחמים התחומים בבין הרחובות גאולה, הפרדס, ששת הימים וגלר. החברה השלימה את קבלת החתימות הדרושות לאחר עשור של עבודה מול מוסדות התכנון, הרשות המקומית ובעלי הדירות. 

התוכנית למתחם מתפרשת על כ-21 דונם בשלושה מתחמי משנה הסמוכים זה לזה. היא כוללת שמירה על מערך העצים הבוגרים בשכונה, הרחבה וחיזוק של רשת השבילים להולכי הרגל במרחב, וכן פתרונות חנייה תת-קרקעיים למטרות מגורים ולצורכי ציבור. הפרויקט ממוקם בסמוך ליציאה הדרומית מהעיר.

מדובר בפרויקט שהחל לפני כעשר שנים במסגרת תמ"א 38 , והוסב בשנים האחרונות לאור דרישת העירייה לפרויקט פינוי בינוי . במסגרת הפרויקט יפונו וייהרסו 48 יחידות דיור, ובמקומן ייבנו 151 יחידות דיור במגדל בן 15 קומות ושני בניינים נוספים בני שמונה קומות כל אחד. כמו כן, ייבנו שטחים ציבוריים פתוחים ומבני ציבור. לאחר שכבר אושר בעבר ונעצר על ידי העירייה לפני כארבע שנים, הפרויקט עבר מהמורות רבות, וינוב המשיכה בהליך שכלל עבודה תכנונית מול העירייה והוועדות המקומית והמחוזית, לטובת קידום המתחם. התוכנית עברה את שלב ההתנגדויות בוועדה המחוזית מרכז, וב-2022 קבעה מליאת הוועדה המקומית כפר סבא עדכון הוראות לתוכנית לקראת מימושה. לאחר הדיון בהתנגדויות, בין היתר שהכניסו ינוב ובעלי הדירות לטובת שיפור התכנית, אישרה באחרונה הוועדה המקומית את התב"ע - ונתנה אור ירוק לפרויקט. 

ינוב היא חברה משפחתית שהוקמה על ידי ברוך לנצ'נר ב-1986. כיום מנהלים את החברה ילדיו: מנכ"ל החברה הוא שגיא לנצ'נר, וסמנכ"לית הכספים של החברה היא הילה לנצ'נר. החברה בנתה בארבעת העשורים האחרונים כ-4,000 יחידות דיור בערי השרון במגדלי ובנייני מגורים, בנייה פרטית, מבני משרדים והתחדשות עירונית. כיום היא בונה כ-250 דירות בשנה, רובן בכפר סבא, רעננה, הרצליה והוד השרון.

לדברי מנכ"ל ינוב, שגיא לנצ'נר, "השקענו בקידום הפרויקט שעות רבות של עבודה ומיליוני שקלים לאורך השנים, ואין לי ספק שהעבודה הקשה תשתלם ובעלי הדירות יזכו למתחם מגורים מתקדם כשכר על עמל רב". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שגיא לנצ׳נרכפר סבאפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...