פורסמה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי גדולה של אבני דרך בירושלים

במסגרת התוכנית של החברה בשכונת קריית יובל, ייהרסו 153 יחידות דיור קיימות בחמישה בנייני רכבת, ובקומן יוקמו ארבעה מגדלים בני 15 עד 25 קומות, שבהם 600 דירות, וגם מעון יום, בית כנסת ומבני ציבור, על שטח כולל של כ-10 דונמים

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט של אבני דרך בירושלים (evolve media)הדמיה של הפרויקט של אבני דרך בירושלים (evolve media)

הופקדה ופורסמה למתן תוקף תוכנית פינוי בינוי שיזמה אבני דרך בקריית יובל, בירושלים. כך החליטה השבוע הוועדה המחוזית ירושלים. מדובר בתוכנית המציעה להרוס 153 דירות ישנות הנמצאות כיום בחמישה בנייני רכבת בני ארבע קומות במתחם הרחובות ברזיל ואולסוונגר, על שטח של כ-10 דונמים.

על פי התוכנית שהומלצה להפקדה לוועדה המחוזית, ייבנו במקום הבניינים הישנים ארבעה מגדלים חדשים בגובה שבהם בין 15 ל-25 קומות, שיכללו כ-600 דירות חדשות. בנוסף, התוכנית תכלול מעון יום, בית כנסת, אגף מבני ציבור, הרחבת הרחוב והמדרכה ועוד. התוכנית הוצגה לראשונה להפקדה בנובמבר 2021.

מנכ"ל אבני דרךהתחדשות עירונית , גיל גולדשטיין, מסר כי "אבני דרך סימנה את ירושלים, המצויה בתנופת פיתוח מרשימה, כיעד אסטרטגי חשוב בתחום ההתחדשות העירונית. קריית יובל היא אחת מהשכונות שצפויה לשנות את פניה בעקבות הפעלת הרכבת הקלה שתעבור בשכונה. בימים אלה השכונה עוברת שינוי של ממש, שכולל לא רק התחדשות של המבנים עצמם, אלא גם של התשתיות שמקיפות אותם". 
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםקריית יובלאבני דרךגיל גולדשטייןפינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...