ארי נדל"ן זכתה במכרז למתחם מסחרי בפארק לכיש באשדוד תמורת 44 מיליון שקל

המתחם, שמשתרע על שטח של כ-8 דונמים, מאפשר בנייה עליו של כ-24 אלף מ"ר למסחר ותעסוקה. עלות הבנייה מוערכת ב-200-180 מיליון שקל, והפרויקט צפוי להניב 30-27 מיליון שקל בתפוסה מלאה

שיתוף הכתבה
הדמיה של פארק לכיש (ארי כהן אדריכלים)הדמיה של פארק לכיש (ארי כהן אדריכלים)

ארי נדל"ן (ארנה) זכתה במכרז על מקרקעין למסחר ותעסוקה בפארק לכיש אשדוד, בשטח של 7.98 דונמים, תמורת 6.63 מיליון שקל, ובתוספת הוצאות פיתוח של 37.5 מיליון שקל - כ-44 מיליון שקל בסך הכל. על פי התב"ע החלה על המגרש, ניתן לבנות על הקרקע מבני מסחר ותעסוקה בשטח כולל של כ-24 אלף מ"ר. 

עלות הבנייה (בנוסף לעלות הקרקע כמפורט לעיל) מוערכת ב-200-180 מיליון שקל. להערכת החברה, הפרויקט צפוי להניב הכנסות של 30-27 מיליון שקל בתפוסה מלאה. ארי נדל"ן מעריכה גם כי הבנייה על המגרש תחל ברבעון השלישי של 2024, ותחילת ההנבה תהיה מהרבעון הראשון של 2027. ארי נדל"ן היתה המציעה הבלעדית. מחיר השומה היה 8.9 מיליון שקל, ומחיר המינימום 4 מיליון שקל.

מדובר במכרז שהוא חלק מתוכנית קריית פארק לכיש-אשדוד, בשטחה הצפוני של העיר, ממזרח לנמל אשדוד ולנחל לכיש, ממערב לרחוב הרצל ומצפון לרובע א'. זאת כחלק יצירת מסגרת תכנונית להקמת שכונה שתכלול 2,768 יחידות דיור ו-240 יחידות לדיור מוגן, הכוללת גם קריית ספורט ופארק. המסגרת התכנונית קובעת גם מגרשים לבניית דרכים, מבני ציבור, מרחב ציבורי פתוח, מסחר ותעסוקה ומתקנים הנדסיים. זו תוכנית מועדפת לדיור, ששטחה הכולל הוא 617 דונם

באחרונה זכתה גם רמי שבירו במכרז מגורים באזור, הכולל דירות להשכרה, תמורת 53 מיליון שקל, וקן התור זכתה במכרז להקמת אצטדיון בפארק, תמורת311 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אשדודפארק לכישארי נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...