עובדי מבנה נדל"ן התאגדו במסגרת ההסתדרות הלאומית

העובדים השיגו רוב של 55% למהלך, ויצטרפו לארגון העובדים השני בגודלו בישראל כיום, אחרי ההסתדרות הכללית החדשה. לפני כשבוע נודע כי מנכ"ל החברה, דודו זבידה, מנהל מגעים עם הדירקטוריון לגבי תנאי פרישתו

שיתוף הכתבה
מנכ"ל מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)מנכ"ל מבנה, דודו זבידה (תומר לוי)

מהיום (ד') יהיו עובדי מבנה נדל"ן חברים בהסתדרות הלאומית, לאחר שהשיגו את הרוב הדרוש (55%). כך עולה מדיווח של החברה היום לבורסה. זאת במשך לדיווח שפרסמה החברה ב-26 בפברואר על התארגנות העובדים. 

ההסתדרות הלאומית היא כיום ארגון העובדים היציג בקרב עובדי החברה. החברה הודיעה שהיא בוחנת את ההודעה האמורה ואת משמעויותיה. ההסתדרות הלאומית היא ארגון העובדים השני בגודלו בישראל, אחרי ההסתדרות הכללית החדשה. היא הוקמה ב-1934 על ידי התנועה הרוויזיוניסטית. בהסתדרות הלאומית מאוגדים עשרות אלפי עובדים ומאות ועדי עובדים, בהם עובדי הום סנטר, מיטב דש , הוט, YES, איילון ביטוח, מכבידנט ועוד.

ההודעה מגיעה כשבוע לאחר שדירקטוריון מבנה נדל"ן והמנכ"ל, דודו זבידה, הודיעו כי הם מנהלים מגעים על סיום כהונתו.  זאת על רקע דרישת זבידה להגדיל את שכרו, בעקבות ביצועים מוצלחים בשנים האחרונות, שהביאו את מבנה לשווי של 8 מיליארד שקל, והתאוששות מהחובות הגדולים שבהם היתה מצויה כשהיתה בידי אליעזר פישמן. הדירקטוריון סירב לבקשת העלאת התגמול של זבידה. כמו כן, על פי ההערכות, הדיונים על סיום כהונתו הם גם על רקע כישלון המיזוג עם דסק"ש.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מבנהדודו זבידהההסתדרות הלאומיתהתאגדות עובדים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...