צפו: הריסת 30 דירות בפרויקט בינוי פינוי בינוי של אשלי לירן ברעננה

במסגרת הפרויקט נהרסו שני בנייני הרכבת הישנים, וייבנו שישה בניינים שבהם 173 דירות. בימים האחרונים קיבלו הדיירים החדשים את הדירות החדשות, שכוללות בין השאר תוספת של 52 מ"ר לעומת הדירות הישנות

שיתוף הכתבה
הדמיה של הפרויקט ברעננה (איגל צילומים)הדמיה של הפרויקט ברעננה (איגל צילומים)

השבוע נהרסו בנייני רכבת ישנים, הכוללים 30 דירות ברחוב כנרת בקריית אליהו שברעננה, במסגרת פרויקט ME בורוכוב. מדובר בפרויקט בינוי פינוי בינוי של אשלי לירן, שבבעלות אשר אלון ורוני בריק, המתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית . במתחם יוקמו שישה בנייני מגורים חדשים שיכילו 173 יחידות דיור.

שיטת פינוי בינוי פינוי מאפשרת לדיירים הוותיקים להיכנס לדירות החדשות שלהם מבלי לפנות את דירתם בתקופת הבנייה. עד לאחרונה, מדווחים באשלי לירן, בעלי הדירות יכלו לצפות בבניית דירתם החדשה, ואילו בימים האחרונים הם קיבלו את הדירות החדשות. במקום הדירות שנהרסו, יוקמו דירות נוספות בפרויקט - שלושה בניינים שיכללו 90 יחידות דיור חדשות.

השבוע הסתיים שלב אכלוס המשפחות הוותיקות בפרויקט. הדיירים עברו מדירות ישנות  בלי חניה ומעלית, בשטח של 50-48 מ"ר, ששוויין היה כ-1.2 מיליון שקל, לדירות חדשות עם ממ"ד, בשטח של כ-100 מ"ר (כלומר תוספת שטח של כ-52 מ"ר). בנוסף, קיבלו הדיירים הוותיקים גם מרפסת בגודל של כ-12 מ"ר, חניה כפולה ומחסן פרטי. שוויין המעודכן של הדירות החדשות הוא כ-3.5 מיליון שקל, על פי דיווחי החברה.

סמנכל אשלי לירן שאולי אלון (באדיבות אשלי לירן)סמנכל אשלי לירן שאולי אלון (באדיבות אשלי לירן)


סמנכ"ל אשלי לירן, שאולי אלון, אמר כי "מדובר בפרויקט שמחדש את מרקם החיים ברעננה, ומספק לתושבים הוותיקים, פרט להשבחה משמעותית בערך הנכס, גם איכות חיים ומגורים בטוחים יותר".
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רעננהאשלי לירןשאולי אלוןפינוי בינוי פינוירוני בריקאשר אלון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...