דוניץ-אלעד ועופר השקעות יקימו 401 דירות בפרויקט התחדשות בירושלים

פרויקט הפינוי בינוי יכלול הריסת 154 יחידות דיור בשכונת בית הכרם שבמערב העיר, ובניית 13 בנייני מגורים שיכללו גם מסחר שכונתי. ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערכת ב-560 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט ההתחדשות בבית הכרם (אדר' קרלוס פרוס)הדמיה של פרויקט ההתחדשות בבית הכרם (אדר' קרלוס פרוס)

דוניץ-אלעד הודיעה הבוקר על כניסתו לתוקף של הסכם לקידום פרויקט פינוי בינוי עם עופר השקעות (50%-50%),ברחוב הארזים שבשכונת בית הכרם, בחלק המערבי של ירושלים. זאת לאחר שזכתה לחתימות הרוב הדרוש, כך לפי הודעתה לבורסה.

החברה החלה בהליך קידום הוצאת היתרי בנייה, בהתאם לתב"ע מאושרת למתחם, שיאפשרו את הריסת הבניינים הקיימים, שבהם 154 יחידות דיור. במקומם ייבנו 13 בנייני מגורים חדשים, שבהם יהיו 401 יחידות דיור, וכן מועדוני דיירים, גנים ירוקים נרחבים ומסחר שכונתי. ההשקעה הכוללת בפרויקט מוערכת בכ-560 מיליון שקל. הפרויקט נמצא במרחק קצר מקו הרכבת הקלה ומהמרכז המסחרי של השכונה. הפרויקט תוכנן על ידי משרד ברעלי לויצקי כסיף דה לה פונטיין אדריכלים.

מנכ"ל דוניץ-אלעד, רונן יפו, מסר כי, "בית הכרם היא שכונה ייחודית ומבוקשת בירושלים, המאופיינת באוכלוסייה איכותית ושמהווה אזור ביקוש בזכות, בין היתר, קרבתה לכניסה לעיר. היא נהנית מחיבור בין אורבניות לטבע".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתעופר השקעותרונן יפוירושליםבית הכרםדוניץ-אלעד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...