נציגי הדיירים בחרו: אלמוגים תבנה 230 יחידות דיור במתחם ברזילי בבת ים

המתחם משתרע על פני 5.8 דונמים ויפונו בו 84 יחידות דיור. הדירות החדשות יוקמו בארבעה בניינים חדשים הכוללים שטחי מסחר. היתר בנייה צפוי בתוך חמש שנים

שיתוף הכתבה
מנכ"לית אלמוגים החזקות, מיכל גור (לילך רז)מנכ"לית אלמוגים החזקות, מיכל גור (לילך רז)

אלמוגים החזקות, שבבעלות עמי בר משיח ומריו זוזל ובניהולה של מיכל גור, נבחרה על ידי נציגות הדיירים לבנות 230 יחידות דיור במתחם ברזילי בבת ים במסגרת התחדשות עירונית . כך עולה מדיווח של החברה היום (ג') לבורסה. החברה קיבלה הודעה על כך שחברה בת שלה, אלמוגים החזקות התחדשות עירונית, נבחרה על ידי בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית במתכונת פינוי בינוי  במתחם, שנמצא בשכונת דרום-מערב (ותיק) בבת ים. 

המתחם משתרע על שטח של כ-5.8 דונמים, ובמסגרת הפרויקט בו יפונו 84 יחידות דיור. במקומן מתכננת החברה להקים כ-230 יחידות דיור בארבעה בנייני מגורים, וכן שטחי מסחר. החברה מציינת כי ההערכות על מספר יחידות הדיור מתבססות, בין היתר, על מדיניות הוועדה המקומית בנוגע לפרויקטים של התחדשות עירוניתבעיר, לפי בדיקות אדריכל ושמאי מטעם החברה.

אלמוגים מתכוונת לגבש הסכם פינוי בינוי בפרויקט בשבועות הקרובים. בהמשך לכך, בכוונתה לקדם תב"ע  למתחם מול הוועדה המחוזית. להערכת החברה, היתר הבנייה צפוי להתקבל בתוך שלוש עד חמש שנים ממועד הדיווח. 

ההודעה בדבר זכיית החברה בפרויקט בבת ים היא בגדר הליך ראשוני. התממשות הפרויקט והוצאתו לפועל, כפופות, בין היתר, להחתמת השיעור הנדרש בחוק מקרב בעלי הזכויות בפרויקט על ההסכמים (נכון למועד הדו"ח, הרוב הנדרש הוא כ-67%),לאישור התוכנית כמתחם פינוי במסלול מיסוי - מסלול הטבות מס להתחדשות עירונית, כמו גם תנאים נוספים המקובלים בפרויקט מסוג זה.

במאי 2022 דיווחה החברה על הבחירה בה על ידי נציגויות הדיירים לביצוע שלושה פרויקטים של התחדשות עירונית, הכוללים 700 יחידות דיור וכ-1,260 מ"ר שטחי מסחר בסך הכל: בקריית שלום שבתל אביב, באור עקיבא ופרויקט נוסף בבת ים שבו תבנה 240 דירות במקום 72 כיום.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמיכל גוראלמוגים החזקות התחדשות עירוניתמתחם ברזילי בת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...