אלמוגים מקדמת 3 פרויקטים חדשים להתחדשות עירונית, בהיקף של 700 יח"ד ו־1,260 מ"ר שטחי מסחר

באור עקיבא החברה תבנה 290 יח"ד במסגרת פינוי בינוי, במקום 58 יח"ד קיימות • בבת ים החברה תבנה 240 יח"ד במסגרת תמ"א 38/2, במקום 72 יח"ד קיימות • בקריית שלום בת"א 132 יח"ד במסגרת תמ"א 38/1 משולב עם הריסה ובנייה

שיתוף הכתבה
קרדיט Depositphotosקרדיט Depositphotos

אלמוגים החזקות בבעלות עמי בר משיח ומריו זוזל, יו"ר הדירקטוריון ובניהולה של מיכל גור עדכנה באתר הבורסה על סטטוס התכנון והצפי להיתר בנייה בשלושה פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית, בהם נבחרה החברה ע"י נציגות בעלי זכויות לביצוע פרויקט התחדשות עירונית בתמ"א 38 ובפינוי בינוי, שלושת הפרויקטים ממוקמים  באור עקיבא, בקריית שלום בת"א ובבת ים.

תחילה מתייחסת החברה למתחם קריית שלום בת"א במתכונת משולבת תמ"א תב"ע . המתחם משתרע על פני 4 דונם, וכולל 3 בניינים. בניין אחד בן  10 קומות ובו 40 יח"ד אשר יבוצע במתכונת תמ"א 38 /1, במסגרתו יחוזק הבניין ויתווסף שטח ממוגן ומרפסת לכל דירה. נוסף על כך, שני בניינים במסגרתם 48 יח"ד יפונו ובמקומם מתכננת החברה להקים כ־132 יח"ד, בשני בנייני מגורים  מעל חזית מסחרית בשטח של 600 מ"ר ושטחים ציבוריים מבונים בשטח של 700 מ"ר. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כ־3 שנים.

מתחם נוסף בו החברה מקדמת תכנון של התחדשות עירונית נמצא בבת ים, שם החברה מקדמת פרויקט תמ"א 38/2 . הפרויקט ממשתרע על פני 5 דונם, במסגרתו יפונו כ־72 יח"ד ובמקומם מתכננת החברה להקים כ־240 יח"ד, על פני  4 בנייני מגורים. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כשנתיים.

מתחם נוסף נמצא באור עקיבא, שם החברה מקדמת פרויקט במסגרת פינוי בינוי . המתחם משתרע על פני 5.5 דונם, במסגרתו יפונו כ־58 יח"ד ובמקומם מתכננת החברה להקים כ- 290 יח"ד, בארבעה בנייני מגורים ושטחי מסחר בהיקף של כ- 660 מ"ר. להערכת החברה, היתר הבניה עשוי להתקבל בעוד כ- 3-5 שנים.

בהודעה שהוציאה החברה נאמר כי צבר הפרויקטים של החברה בתחום ההתחדשות העירונית עומד כיום על כ -1,800 יח"ד, מתוכם חלקה של החברה עומד על כ-1,110 יח"ד. עם השלמת המהלך צבר הפרויקטים יגדל לכ-2,500 יח"ד.

נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית אלמוגים : "כחלק מהפיתוח העסקי שלנו כחברה יזמית וקבלנית, בשנים האחרונות אנו משקיעים מאמצים רבים באיתור, קידום וייזום של פרויקטים משמעותיים ואיכותיים בתחום ההתחדשות העירונית בלב אזורי הביקוש. כאשר בעלי הדירות מבינים את החשיבות הרבה של יזם שהוא גם קבלן מבצע והכל תחת קורת גג אחת. תחום ההתחדשות העירונית הוא אחד מהפתרונות שיוכלו לסייע בהתמודדות עם משבר הדיור והגדלת היצע הדירות.  ולכן החברה רואה בו מנוע צמיחה עיקרי לשנים הקרובות  שבין היתר, יתרום גם להשאת ערך עבור בעלי המניות של החברה".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בת יםתמ"א 38/2תמ"א 38/1אור עקיבאפינוי בינוי בנאות שקדנוי דותןקריית שלום בת"א
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...