נחתם הסכם לקבלת שירותים מהעירייה: OpenValley פותחת מרכז חדשנות באשדוד

המרכז ייפתח במתחם קניון אשדוד לשעבר, ויתפרש על שטח של 1,500 מ"ר. החברה תשלם שכירות לבעלים הפרטי של הקרקע. OpenValley תשקיע במתחם 10 מיליון שקל, לא כולל השכירות

שיתוף הכתבה
מימין לשמאל: סגן ראש עיריית אשדוד, אלי נכט; ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי; מייסד שותף ב-OpenValley, אופיר דובובי; ומנכ"לית OpenValley, שירי גרין-אלגביש (דוד אסייג)מימין לשמאל: סגן ראש עיריית אשדוד, אלי נכט; ראש עיריית אשדוד, יחיאל לסרי; מייסד שותף ב-OpenValley, אופיר דובובי; ומנכ"לית OpenValley, שירי גרין-אלגביש (דוד אסייג)

אתמול (א') נחתם חוזה התקשרות בין רשת OpenValley לעיריית אשדוד, להקמת מתחם החדשנות ברחוב מקס נורדאו, במתחם קניון אשדוד לשעבר. המתחם יתפרש על שטח של יותר מ-1,500 מ"ר, והחברה שלם בנוסף שכירות לבעלים הפרטי של הקרקע. ההסכם הוא למתן שירותים. OpenValley תשקיע במתחם 10 מיליון שקל, לא כולל שכירות, ותפעיל קשת שירותים רחבה הכוללת חללי עבודה ייעודיים ליזמים, תוכניות אקסלרציה לסטארטאפים, קרן השקעות, מערך הכשרות לארגונים, תוכניות יזמות וחדשנות לבני נוער ועוד. העבודות להקמת המתחם מתחילות בימים אלה, והוא עתיד להיפתח בתוך כעשרה חודשים. מחירי השכרות השטחים במתחם עדיין לא פורסמו, אך לפי החברה יהיה מחירון מגוון שיסובסד על ידי עיריית אשדוד.

OpenValley מונה כיום יותר מ-150 סטארטאפים, מנהלת קרן השקעות ומתמחה בקידום מיזמים טכנולוגיים, הובלת תהליכי חדשנות ארגונית והעברת הכשרות מקצועיות. במסגרת שילוב הכוחות עם הגורמים העירוניים, יפותחו גם שיתופי פעולה עתידיים ויוענקו שירותים מקצועיים, בהם הקמת תוכניות האצה בשיתוף החברות הגדולות באשדוד, הובלת מערך הכשרות עירוני למקצועות ההיי-טק, הפקת כנסים ואירועי האקתון ייעודיים ועוד.

לדברי מנכ"ליתOpenValley, שירי גרין-אלגביש, "מאז ומתמיד כיוון הפעולה של OpenValley נעשה מתוך חזון להגדלת סיכויי ההצלחה של סטארטאפים וחברות הממוקמות מחוץ לרדיוס אזור גוש דן. זה המתחם החמישי שאנו מקימים בישראל, והפעם הראשונה שאנו מדרימים ופותחים מרכז פעילות דרומית ל'מדינת תל אביב'".

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי, מסר כי: "יזמי ועובדי ההיי-טק בעיר, יחד עם אלפי האורחים שיפקדו את המקום מבחוץ, ייהנו מאחד מהמרכזים המרשימים והלוקיישנים היפים והאיכותיים לא רק באשדוד, אלא במדינת ישראל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:OpenValleyעיריית אשדודיחיאל לסרישירי גרין-אלגביש
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...