תמורת השקעה של 750 מיליון שקל: הפרויקט הענק של תדהר והראל בחיפה

תדהר הראל מניבים רכשה את מרכז קסטרא שבכניסה הדרומית לעיר, ותקים לידו 320 יחידות דיור להשכרה בשני מגדלים לפי תב"ע מאושרת. זה הפרויקט השלישי בתחום השכירות ארוכת הטווח של המיזם המשותף של קבוצת תדהר וחברת הביטוח הראל

שיתוף הכתבה
מרכז קסטרא בחיפה (ניצן מרסיאנו)מרכז קסטרא בחיפה (ניצן מרסיאנו)

תדהר הראל מניבים, מיזם משותף של תדהר וחברת הביטוח הראל, רוכשת את מרכז קסטרא בחיפה, ותקים בסמוך אליו פרויקט מגורים להשכרה לטווח ארוך. השווי הכולל של העסקה מוערך ב-750 מיליון שקל. עסקת הרכישה כוללת את שטח המרכז המסחרי, בהיקף של 14.5 אלף מ"ר, וקרקע סמוכה עם תב"ע מאושרת להקמת שני מגדלי מגורים להשכרה, האחד בעל 23 קומות והשני בעל 29 קומות, שכוללים 320 יחידות דיור. שווי ההשקעה בהקמת המגדלים מוערך ב-350 מיליון שקל. המוכרת היא ש.מ.ר.פ השקעות נדל"ן .

מרכז קסטרא מאוכלס כיום ב-98% משטחו (75% בשכירויות עוגן) ומניב כ-14 מיליון שקל בשנה. הוא נרכש תמורת 400 מיליון שקל, ובמסגרת העסקה תדהר הראל מניבים תהיה אמונה על ניהולו השוטף. הפרויקט ממוקם בכניסה הדרומית לחיפה, בסמוך למנהרות הכרמל, אצטדיון הכדורגל סמי עופר ושכונת המגורים החדשה נאות פרס.

זה לא הפרויקט הראשון של החברה בתחום שכירות ארוכת הטווח. הוא מצטרף לשני פרויקטים נוספים הנבנים בימים אלה: הראשון הוא פרויקט BEYOND בגבעתיים, והשני הקמפוס הרב תרבותי בקריה האקדמית בקריית אונו.

את קבוצת תדהר ייצגו בעסקה עורכי הדין אפרים לוי ונתלי אסקירה ממשרד פישר ושות', ואילו את המוכרים ייצגו עורכי הדין גיא שטורם, טל ספיר, גילת קליין.

מנהל חטיבת הייזום והמניבים בתדהר תומר אלפסי (עופר חגיוב)מנהל חטיבת הייזום והמניבים בתדהר תומר אלפסי (עופר חגיוב)


תדהר , שנוסדה ב-1993, היא קבוצת נדל"ן פרטית שעוסקת בייזום, תכנון, בנייה, שירות וניהול של בתי מגורים, משרדים ומסחר בארץ ובעולם, התחדשות עירונית ועבודות גמר. בנוסף, מחזיקה תדהר בין היתר בקמפוס של מיקרוסופט בהרצליה, קומפלקס הייטק פארק ברעננה, פארק העסקים Cu ברמת החייל, מגדל רוגובין תדהר בבורסה ברמת גן ועוד. כמו כן, היא הבעלים במשותף של מלון ריץ-קרלטון במרינה הרצליה. מאז הקמתה, בנתה תדהר יותר מ-20 אלף יחידות דיור ויותר מ-2 מיליון מ"ר של שטחי משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תדהרמרכז קסטרא חיפההראל ביטוחהשכרה ארוכת טווחקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...