שני פועלים באשדוד נהרגו בשל קריסת קיר

קיר מבנה סמוך למכללת סמי שמעון קרס ופגע בשני עובדים בני חמישים שמותם נקבע על ידי  גורמי הרפואה. המשטרה פתחה בחקירה

שיתוף הכתבה
(צילום: כבאות והצלה מחוז דרום)(צילום: כבאות והצלה מחוז דרום)

חשד לתאונת עבודה קטלנית: משטרת ישראל פתחה בצהריים בחקירת חשד לתאונת עבודה קטלנית ברחוב בן גוריון בעיר אשדוד, לאחר שככל הנראה קיר מבנה קרס ופגע בשני עובדים שמותם נקבע על ידי  גורמי הרפואה.

בשעה 13:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, על 2 פועלים שנפגעו מחפץ כבד במהלך עבודתם באתר בנייה. חוקרי המשטרה נמצאים בזירה, ופתחו כאמור בחקירת הנסיבות תוך איסוף ממצאים.

 צוותי מד"א שהוזעקו לאתר הבנייה סמוך למכללת סמי שמעון בעיר נאלצו לקבוע במקום את מותם של השניים בני ה-50 תושבי דליית אל-כרמל ועוספייה. "כשהגענו ראינו אותם שוכבים מחוסרי הכרה ועם חבלת ראש קשה. ביצענו בהם החייאה אבל הפציעות שלהם היו קריטיות", אמרו הפרמדיקים.

על פי דיווח של משרד העבודה, מדובר בעובדי קבלן משנה של חברת החשמל שנהרגו בשדרות בן גוריון באשדוד במהלך עבודת תשתית

על פי הממצאים בשטח, התאונה הקטלנית אירעה כתוצאה מקריסת קיר של הגדר במהלך עבודות חפירה להטמנת כבלי חשמל. מפקחי מינהל הבטיחות במשרד העבודה נמצאים בזירת התאונה יחד עם המשטרה, שחוקרת את נסיבות האירוע.

שר העבודה, יואב בן צור: ״תאונות העבודה בישראל נהפכו בשנים האחרונות לרעה חולה, אשר גובה מאיתנו קורבנות רבים. על פי הנתונים, חלק לא מבוטל מהתאונות נגרמות מרשלנות וזלזול בהוראות החוק. במשמרת שלי לא אתן שיזלזלו בחיי אדם, ולכן אני קורא לכל הגורמים הרלוונטיים לקחת אחריות ולהירתם במאבק הנחוש במיגור תאונות העבודה ובהסדרת ההפקרות. משרד העבודה יקדם מדיניות ברורה בלתי מתפשרת בכלל ענפי המשק. מפקחי הבטיחות של משרד העבודה קיבלו הנחיה ממני לתגבר את הפיקוח בכדי לגלות ליקויים ולהציל חיי אדם״.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:תאונות עבודהאשדודסמי שמעון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...