כתב אישום הוגש נגד ראש עיריית טבריה לשעבר על עבירות בנייה בת"א

מכתב האישום שהגישה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה עולה כי אף על פי שנדרש להרוס מרתף אסור לבנייה בנכס הממוקם ברובע 4, רון קובי משתמש בו שוב כיחידת מגורים ומחסן

שיתוף הכתבה
רון קובי, לשעבר ראש עיריית טבריה (מקור תמונה: ויקיפדיה)רון קובי, לשעבר ראש עיריית טבריה (מקור תמונה: ויקיפדיה)

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפו הגישה כתב אישום לאחרונה נגד ראש עיריית טבריה לשעבר רון קובי בגין עבירות בנייה. בכתב האישום נטען כי קובי עובר עבירות בנייה חוזרות ונשנות בנכס שנמצא ברחוב בארי שברובע 4 בתל אביב. כך פורסם לראשונה בדה מרקר ואושר על ידי עיריית תל אביב.

מכתב האישום עולה כי על פי היתר הבנייה, בבניין בן 3 הקומות ניתן להשתמש בקומת המרתף לטובת שטח פתוח וגדר. עוד נטען כי ב-2002 סגר קובי את שטח המרתף, אך נדרש להרוס את הבנייה. הוא התבקש לבצע זאת עד נובמבר 2003, אך רק ב-2010 הרס את הבנייה. עם זאת,  "במועד לא ידוע" בנה ללא היתר בקומת המרתף של הבניין יחידת מגורים בגודל 68 מ"ר ומחסן בשטח של 21 מ"ר.

עוד נטען בכתב האישום כי מ-24 בינואר 2021 קובי משתמש בעבודה האסורה "למטרת יחידת מגורים ומחסן". העירייה גם דוחה בכתב האישום את הטענה של קובי כי אינו בעל הנכס אלא משפחתו.

בכך הוא מואשם באי קיום צו בית משפט לחוק התכנון והבנייה, שדינו מאסר שנתיים או קנס לחוק העונשין וקנס נוסף לכל יום שבו העבירה נמשכת מאז ההתראה הראשונית.

בתגובה לדה מרקר קובי דחה את הטענות, ואמר כי "אנשים בטבריה, ביניהם מבקר העירייה לשעבר, שולחים תלונות ומושכים בחוטים של פקידי העירייה בתל אביב כי מנסים להכשיל אותי. על פי כל הסקרים אני זוכה ב-60% בבחירות הקרובות בטבריה, וזה לא נוח לאנשים שמתלוננים על הבית של המשפחה שלי. הם מחפשים כל דרך להפריע לי בניצחון הבא, והכל קורה כדי לפגוע בי פוליטית. מדובר בעניין מ-2002, זה לא חדש. נוכיח שהכל שטויות בבית המשפט".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עבירות בנייההוועדה המקומית לתכנון ובנייה תל אביב-יפורון קובי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...