אור הרפז מונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית בתצפית נדל"ן

הרפז, שמאי מקרקעין בהכשרתו, שימש בתפקידו הקודם סמנכ"ל התחדשות עירונית ופיתוח עסקי של אאורה. הוא קידם לאורך השנים ייזום והקמה של יותר מ-100 פרויקטים שבהם נבנו כ-43 אלף יחידות דיור

שיתוף הכתבה
אור הרפז (וויליאם פרונגלס)אור הרפז (וויליאם פרונגלס)

אור הרפז מונה לסמנכ"ל התחדשות עירונית בקבוצת תצפית נדל"ן. הרפז, בן 38, הוא שמאי מקרקעין בהכשרתו, ונחשב אחד המומחים המובילים והמוערכים בתחום ההתחדשות העירונית בישראל. 

בתפקידו הקודם שימש הרפז סמנכ"ל התחדשות עירונית ופיתוח עסקי של אאורה , ומילא תפקידים נוספים בחברה במשך כתשע שנים. לאורך השנים הוא קידם ייזום והקמה של יותר מ-100 פרויקטים למגורים, בהיקף של כ-43 אלף יחידות דיור, היה מעורב במגה-פרויקטים בהתחדשות עירונית שאוכלסו בפועל בקריית אונו וביהוד מונסון, וכן במגה-פרויקטים שנמצאים בשלבי ביצוע. הרפז נשוי ואב לשלושה. הוא בוגר הטכניון ובעל ותואר ראשון במדעי החברה ולימודי מזרח אסיה (סינית) מאוניברסיטת תל אביב.

לדברי בעלי תצפית נדל"ן, זאב ג'וזף, "הרפז מביא עמו ניסיון עשיר בנדל"ן למגורים ובפרט בהתחדשות עירונית, וניסיונו יסייע לקידום מטרותיה העסקיות של תצפית". 

הרפז מסר לאחר מינויו כי, "אני גאה ונרגש להצטרף לזאב ג'וזף ולתצפית, שהערכים והאיתנות הפיננסית שלה יביאו לצמיחתה הדרמטית בשנים הקרובות ולהפיכתה לקבוצה מובילה בתחום הנדל"ן בישראל".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת תצפית נדל"ןאור הרפזזאב ג'וזףאאורההתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...