צמוד לתל אביב, ליד הפארק: הפרויקט ברחוב רות 6 יוצא לדרך

קו בלתי נראה מפריד בין שכונת חרוזים שבצפון רמת גן לבין תל אביב ופארק הירקון. למעשה, השכונה הוותיקה והמבוססת היא המשכה הישיר של תל אביב, אך עם זאת היא מחירי הנדל"ן בה נמוכים בעשרות אחוזים מאלה שבעיר הגדולה

שיתוף הכתבה
רות 6, רמת גן- פרוייקט תמ"א 2 , אנגלאינווסט - התחדשות עירונית (יח"צ אנגלאינווסט) *להמחשה בלבדרות 6, רמת גן- פרוייקט תמ"א 2 , אנגלאינווסט - התחדשות עירונית (יח"צ אנגלאינווסט) *להמחשה בלבד

מעלותיה של חרוזים לא מסתכמות רק בצמידותה לתל אביב ולאחת מהריאות הירוקות מהיפות בארץ. היא מושכת עניין רב בקרב מבקשי דיור גם בהיותה סמוכה למתחם הבורסה ולשלל מוקדי תעסוקה נוספים, כמו גם במרחק דקות נסיעה מעורקי התנועה הראשיים של גוש דן, ובראשם נתיבי איילון. מבחינת סגנון הבנייה, הרי שחרוזים היא מעין הצצה לעתיד האורבני של ערי ישראל, בהציגה תכנון מדוקדק הכולל ציפוף עירוני ובנייה לגובה, לצד שפע של מוסדות ציבור וחינוך ופארקים רחבי ידיים.

פיתוחה המואץ של חרוזים וההשקעה הרבה בה מצד העירייה המקומית לא עברו מתחת לרדאר של יזמי ההתחדשות העירונית, שבשנים האחרונות עטו עליה והקימו בה פרויקטים רבים, הן של חיזוק והן של הריסה ובנייה מחדש. אחרי שנים שאופיינו במידה מסוימת של "כאוס" ברחובות, כיום רוב הפרויקטים בחרוזים כבר נשלמו והשכונה מציגה רחובות שקטים ופסטורליים, והמחירים בשטחה מזנקים בהתאם.

רות, קיבלתי
הפרויקט המדובר נמצא כיום לאחר היתרי בנייה וממוקם ברחוב רות 6, בסמוך לגבעת נפוליאון המפורסמת ולגן חרוזים, ובמרחק של פחות מדקת הליכה לפארק הירקון. הבניין החדש בן שמונה הקומות מציג תמהיל דירות מגוון הכולל דירות בנות 3 ו-4 חדרים, לצד דירת גן ופנטהאוז. הפרויקט יוצא כעת במבצע פריסייל, במסגרתו משווקות דירות ה-3 חדרים בהחל מ- 3 מיליון שקל.

"ייחודן של הדירות מתבטא בשילוב שבין מבנה ייחודי, גודל ופאר", אומר עופר אנגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בחברת אנגלאינווסט, יזמית הפרויקט. "כל הדירות כוללות מרפסת שמש ונהנות ממפרט עשיר הבנוי בקפידה ובאיכות גימור גבוהה". לדברי אנגל, היבט ייחודי נוסף בדירות הפרויקטי הוא בוורסטיליות שלהן, וביכולת להתאימן לכל סוג של משק בית: "הגודל והמבנה הייחודי של כל דירה מאפשרים לערוך התאמות לצורכיה של כל משפחה." 

אנגל מוסיף כי לחברה היה חשוב להטביע חותם בשכונת חרוזים: "עבור משפחות עם ילדים חרוזים היא אחד מאזורי המגורים הכי טובים ובטוחים בישראל. הבניין ממוקם עשרות מטרים מפארק הירקון היפהפה, כשניתן ללכת מהדירות ודרך הפארק – עד נמל תל אביב, וכל זה מבלי לחצות כביש אחד. בעיני זה דבר מדהים".


רות 6, רמת גן- פרוייקט תמ"א 2 (יח"צ אנגלאינווסט) *תמונה להמחשה בלבד

איכות אנושית ורוח של קהילה

גם בתוך שכונת חרוזים, מיקומו של רחוב רות הוא יוצא דופן. בין השאר הוא נושק לאחת השכונות היקרות והיוקרתיות בישראל – שכונת פארק צמרת, וסמוך למשטחי ספורט ולמרכז העיר. בכך למעשה הוא מספק לדייריו שילוב ייחודי של עיר וטבע, של מרחבים פתוחים ונושמים לצד עירוניות תוססת, תרבות ושלל אפשרויות לבילוי ופנאי.
"יש פה שכונה נהדרת עם איכות חברתית ואנושית יוצאת דופן, שמהיכרותנו עם חבריה מספקת תחושת קהילה חזקה וטובה", מסכם אנגל.

קבוצת אנגלאינווסט התחדשות עירונית מתמחה במתן מכלול השירותים המלא הנדרש לביצוע פרויקטים של התחדשות עירוניתפינוי-בינוי ותמ"א 38. באמצעות ההתמחות בייזום וניהול נדל"ן החברה מאתרת, מתכננת, מממנת ומבצעת במהירות ובאיכות גבוהה פרויקטים רבים של התחדשות עירונית . כיום נמצאים בשלבי ביצוע שונים עשרות פרויקטים של החברה באזור המרכז, בין השאר בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, רמת השרון, הוד השרון וראשון לציון.

לפרטים נוספים >>

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאנגלאינווסטפינוי בינוי תמ"א 2אנגלאינווסט פינוי בינוי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...