שריפה במגדל היוקרה בראשית בבלי בתל אביב הסתיימה ללא נפגעים

לאחר שעות רבות דווח כי הושגה שליטה על הבעירה במגדל בדרום שכונת בבלי, שעדיין לא אוכלס, והכוחות כיבו את פיר החשמל שבער לכל אורכו. מכוחות הכבאות וההצלה נמסר כי חולצו עשרה פועלים ללא פגע

שיתוף הכתבה
השריפה בפרויקט בראשית בבלי (דוברות כיבוי והצלה)השריפה בפרויקט בראשית בבלי (דוברות כיבוי והצלה)

במשך שעות רבות עמלו אמש (ב') כוחות הכיבוי וההצלה על כיבוי שריפה במגדל היוקרה בראשית שיוזמת משפחת כוזהינוף בדרום שכונת בבלי, על קרקעות שכונת גבעת עמל ב', שפונתה בשנים האחרונות. הסיבה: אש שפרצה בפיר החשמל. אתמול, בסמוך ל-17:00, דווח על עשן שחור שעולה מגורד השחקים של פרויקט בראשית בבלי. המגדל נמצא ברחוב יוסף פעמוני בתל אביב. אל המקום הוזעקו צוותי כיבוי רבים מתחנת תל אביב, בסיוע צוותי כיבוי מכלל תחנות מחוז דן. הצוותים גילו שיש בעירה של פיר החשמל שעולה לכל גובה הבניין.

בדיווח הראשוני על השריפה במגדל, שעדיין לא אוכלס, נמסר שלא ידוע על לכודים במקום, בזמן שצוותי הכיבוי פועלים במקום. בהודעה השנייה של דוברות כבאות והצלה דווח כי חולצו כעשרה פועלים לטיפול גורמי רפואה, ללא פגע. לאחר שעות ארוכות דווח כי הושגה שליטה על הבעירה, והכוחות הצליחו לכבות את פיר החשמל, שבער לכל אורכו. במקום נכחו מפקד התחנה, טפסר משנה אבי יהודה, וקצינת האג"ם, סגן טפסר מירב סמט.

הדמיה של פרויקט בראשית (יסקי מור סיון)הדמיה של פרויקט בראשית ( יסקי מור סיון )


פרויקט בראשית בבלי של כוזהינוף, בביצוע אלקטרה בנייה , כולל 174 דירות ב-44 קומות. הוא זוכה לביקורות רבות בשל מיקומו על אדמות גבעת עמל ב' לשעבר, שבה התושבים ניהלו מאבק עיקש נגד פינויים. בשנות ה-60 נמכרה הקרקע ליזם פרטי, ולאורך השנים היא הועברה מיזם ליזם, כשבעלי הדירות והבתים שגרו שם עשרות שנים חיו באי ודאות, ונותרו ללא תשובה לגבי השאלה האם או מתי יפונו.

החברות הפרטיות שהחזיקו בקרקע תבעו את התושבים, ביחד עם רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) ועיריית תל אביב - דבר שגרם במרוצת השנים לחלק מהתושבים להתפנות גם ללא קבלת פיצוי הולם, בטענה שהם הם פולשים לשטח. בנובמבר 2021 פונו התושבים האחרונים מהשכונה, והחלה בה בניית המגדלים היוקרתיים.
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלקטרה בנייהבראשית בבליגבעת עמלכוזהינוףתל אביב-יפו
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...