בדרך למחיקה מהבורסה? אלרוב רכשה מניות של עצמה מישראל קנדה תמורת 285 מיליון שקל

אחרי דיווחים על ביטול העסקה, היא יצאה הבוקר לדרך, לפי מחיר שנמוך ב-22% משער המניה בפתיחת יום המסחר. בעקבות כך, נותרה ישראל קנדה עם נתח מזערי ממניות אלרוב, לאחר שמכרה מוקדם יותר החודש נתח אחר באלרוב למור קופות גמל

שיתוף הכתבה
אלפרד אקירוב (התאחדות התעשיינים)אלפרד אקירוב (התאחדות התעשיינים)

אלרוב נדל"ן תרכוש 7% מהמניות שלה מישראל קנדה בחברה, תמורת 285 מיליון שקל, לאחר שהבוקר (א') דיווחה כי העסקה בוטלה. אלרוב רכשה את המניות לפי שער של 142.5 שקל למניה, שמשקף הנחה של 22% על מחיר המניה הבוקר בבורסה בתל אביב, שהיה 183 שקל למניה.

עוד נכתב בהודעה לבורסה כי במידה שבתוך שנתיים תיהפך אלרוב נדל"ן לפרטית, תקבל ישראל קנדה תוספת של 10% למחיר הרכישה, שהם עוד 28.5 מיליון שקל. בעקבות העסקה, נותרה ישראל קנדה עם 246,182 מניות של אלרוב נדל"ן (פחות מ-0.1%),בשווי של 45 מיליון שקל.

ב-19 לינואר אישר דירקטוריון אלרוב נדל"ן את העסקה, שבה רכשה החברה בחזרה 2 מיליון ממניותה מפאנגאיה - שותפות מוגבלת בישראל קנדה, תמורת 285 מיליון שקל. הבוקר ב-8:40 התקבל דיווח לבורסה כי העסקה התבטלה. אלרוב טענה שישראל קנדה חזרה בה מהעסקה. למרות ההודעה, כעבור כשעה התקבלה ההודעה שהעסקה בוצעה. לדברי גורמים בענף, הדיווחים של החברות היו בשל התמקחות של הרגע האחרון של אחד הצדדים, בתקווה לשנות את תנאי העסקה - דבר שלא קרה לבסוף. זו לא הפעם הראשונה שבה ישראל קנדה מוכרת את מניות אלרוב נדל"ן. ב-15 לינואר דווח כי החברה מכרה מיליון ממניות אלרוב נדל"ן למור קופות גמל, תמורת 150 מיליון שקל.

אלרוב נדל"ן נוסדה ב-1978 על ידי איש העסקים אלפרד אקירוב, שעדיין מכהן כיו"ר החברה והמנכ"ל. החברה עוסקת ברכישה, פיתוח וייזום של נכסים מניבים, ובפרט מרכזי מסחר, משרדים ובתי מלון בישראל ומחוץ לישראל. אלרוב נסחרת בבורסה בתל אביב, נכללת במדד נדל"ן 15.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלפרד אקירובאלרוב נדל"ןמור קופות גמלקנדה ישראל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...