הישראלים משקיעים בפורטוגל: 78 דירות נמכרו בתוך שבועיים תמורת 18 מיליון יורו

יורופה נדל"ן, הפועלת במדינה, דיווחה כי הדירות נמכרו בפרויקטים שונים בפורטו, ליסבון ומאוטוזיניוש. בפורטוגל ניתן לקבל משכנתא של עד 75%, שמאפשרת רכישת דירה עם הון עצמי של החל מ-60 יורו

שיתוף הכתבה
מנכ"ל יורופה נדל"ן, אמיר תלמי (מור נחום)מנכ"ל יורופה נדל"ן, אמיר תלמי (מור נחום)

לאחר שב-2022 דיווחה על מכירת 350 דירות בסכום של כ80 מיליון שקל, יורופה נדל''ן מקבוצת יורופה מדווחת על נתוני שיא במכירת דירות לרוכשים ישראלים בפורטוגל. החברה, שפועלת בפורטוגל יותר משלוש שנים, השלימה במשך שבוע את מכירתן של 78 דירות, תמורת סכום כולל של כ-18 מיליון יורו, ללקוחות ישראלים. במהלך השבוע שיווקו אנשי החברה דירות בפרויקטים שונים, באזור הסמוך לאוניברסיטת פורטו ולבית החולים, עם דירות סטודיו לסטודנטים תמורת החל מ-80 אלף יורו. הם מכרו 18 דירות באזור.

בעיר גאיה שבמטרופולין פורטו, שבה הוצעו דירות שלושה חדרים תמורת 180 אלף יורו ודירות ארבעה חדרים ב-260 אלף יורו, נמכרו כ-22 דירות. בפרויקט במרכז פורטו, שבו הוצעו דירות סטודיו תמורת 210 אלף יורו, נמכרו 16 דירות. בפרויקט במרכז ליסבון שבו הוצעו דירות סטודיו תמורת 260 אלף יורו ודירות שני חדרים ב-330 אלף יורו, נמכרו שבע דירות. במאוטוזיניוש נמכרו 13 דירות.

פורטו (depositphotos)פורטו (depositphotos)


בפורטוגל יש אפשרויות מימון של עד 75% במשכנתא למימון הרכישה מבנקים מקומיים. כך ניתן לרכוש דירה עם הון עצמי של החל מ-60 אלף יורו.

מנכ"ל יורופה נדל"ן פורטוגל, אמיר תלמי, מסר כי "פורטוגל ממשיכה בתנופת הבנייה והצמיחה מהחזקות בעולם כיום, ונותנת משקל רב להשקעות זרות כשהיא מאפשרת קבלת מימון של עד 75% בריבית אטרקטיבית".
 
כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יורופה נדל"ןאמיר תלמיפורטופורטוגלליסבון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...