חוזה של 200 מיליון שקל: אלקטרה תהיה הקבלן המבצע של אאורה במיזם פינוי-בינוי בגבעתיים

פרויקט הפינוי בינוי במתחם כולל הריסת שני בניינים ברחוב המאבק, והקמת מגדל הכולל 168 יחידות דיור, מתוכן 108 לשיווק של אאורה, וכ-400 מ"ר מסחר. הרווח הגולמי הצפוי לאאורה מהפרויקט הוא 96 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)יעקב אטרקצ'י (רועי טפר)

אלקטרה נבחרה לקבלנית הביצוע של אאורה בפרויקט Only, במתחם ההסתדרות בגבעתיים. כך עולה מדיווח של אאורה היום (ד') לבורסה. הסכם הביצוע כולל את הריסת המבנים הקיימים (שני בניינים ברחוב המאבק),והקמת מגדל מגורים הכולל 168 יחידות דיור, מתוכן 108 לשיווק של החברה, מרתפי חניה, כ-400 מ"ר שטחי מסחר, פיתוח סביבתי ומבני ציבור. התמורה בגין ביצוע מלוא העבודות בפרויקט תהיה 199 מיליון שקל בתוספת מע"מ, שתשולם לאלקטרה בהתאם לקצב התקדמות העבודות. 

עוד דיווחה אאורה שבינואר 2023 קיבלה החברה החלטת ועדה לקבלת היתר הריסה, חפירה ודיפון בתנאים. לכן היא תוציא בימים הקרובים הודעת פינוי לדיירים לקראת תחילת ביצוע העבודות ברבעון השני של 2023. עבודות ההקמה צפויות להימשך כ-48 חודשים.

החברה דיווחה גם שנכון ל-18 בינואר 2023, נחתמו הסכמי מכר מחייבים בפרויקט ל-37 יחידות דיור, בהיקף כולל של כ-174 מיליון שקל כולל מע"מ. כמו כן, נחתמו חמש הרשמות נוספות בהיקף כולל של כ-20 מיליון שקל נוספים כולל מע"מ (שצפויות להיחתם כחוזי מכר מחייבים בימים הקרובים). הרווח הגולמי הצפוי לאאורה הוא כ-96 מיליון שקל שעדיין לא הוכרו בדו"חותיה הכספיים. היא צפויה להתחיל בהכרה עם תחילת ביצוע עבודות הבנייה, ברבעון השני.

בימים אלה מגבשת אאורה טיוטות סופיות להסכם עם בנק מלווה, והיא צופה שייחתם בימים הקרובים, כולל הסכם עם בעלי הקרקע. אדריכל הפרויקט הוא משרד ברעלי לויצקי כסיף.

לאאורה פרויקטים נוספים בגבעתיים. בין היתר, זכתה החברה ביולי 2022 במכרז דיירים ברחובות כצנלסון ושינקין, להקמת 300 דירות; ובספטמבר היא זכתה במכרז דומה ברחובות ויצמן והל"ה, להקמת 160 יחידות דיור
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אאורהאלקטרהמתחם ההסתדרותגבעתיים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...