פסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן יוצאת לדרך - מה צפוי באירוע המוביל בענף?

תחום ההתחדשות העירונית נהפך בעשור האחרון לאחד הקטרים המרכזיים של ענף הנדל"ן הישראלי. האירוע הגדול בתחום הוא פסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן, שבו משתתפים אלפי אנשי מקצוע מהתחום. בפסגה הקרובה, שתיערך ב-27 למרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ייערכו דיונים, הרצאות ופאנלים בהשתתפות בכירי המשק וקובעי המדיניות. אלה הנושאים החמים שצפויים לעלות בה לדיון

שיתוף הכתבה
פסגת ההתחדשות העירונית 2023פסגת ההתחדשות העירונית 2023

המאמץ הלאומי להוספת עשרות אלפי דירות למרחבים העירוניים, ביחד עם הצורך לשפר את איכות החיים ואת רמת הביטחון והמיגון של עשרות אלפי ישראלים בכל שנה, הביאו לכך שעולם ההתחדשות העירונית נהפך לאחד מהגורמים המרכזיים לצמיחה בענף הנדל"ן הישראלי. מדובר על אחד התחומים הדינמיים והמסקרנים בענף, שעובר שינויים תכופים במדיניות, עדכון תוכניות ותקנים והתפתחות בלתי פוסקת.

מאות חברות נדל"ן הפועלות בעולם ההתחדשות העירונית בונות בכל רחבי הארץ, ומנסות במקביל להתעדכן בכל השינויים והאתגרים הנוכחיים במבט קדימה. עבור כל הגורמים המעורבים בתחום, פסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן היא האירוע המרכזי וההזדמנות המרכזית להתעדכן בכל מה שחשוב, חדש ורלוונטי. ראשי חברות, בעלי תפקידים בכירים בגופי ממשל וגופים מוניציפליים, אנשי מוסדות התכנון - כולם מתכנסים לאירוע מקצועי מרוכז וממוקד המתרחש פעם בשנה.

להרשמה ארוע פסגת ההתחדשות העירונית 2023 הקליקו כאן.

עשרות הרצאות ופאנלים מקצועיים בנושאים הכי חמים בתחום ההתחדשות העירונית

פסגת ההתחדשות העירונית מציעה עשרות הרצאות מקצועיות, בהשתתפות הגורמים הבכירים ביותר בענף, עם נציגי של יותר מ-700 חברות נדל"ן ויותר מ-2,000 משתתפים מכל מגזרי העשייה בתחום. גם בפסגת ההתחדשות העירונית 2023, שתיערך ב-27 למרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, יתכנסו יחד אלפי משתתפים לאירוע שיכלול את חשיפת מדד ההתחדשות העירונית 2023, המגובש על ידי מרכז הנדל"ן ומדלן.

המדד, שמפורסם זו השנה השביעית, מדרג את החברות המובילות בענף, משרדי עורכי הדין המובילים, השמאים, האדריכלים ועוד, ומשמש "המדריך הבלתי מעורער של ההתחדשות העירונית" למיליוני ישראלים מכל חלקי הארץ. מדובר במדד האובייקטיבי והמקיף ביותר בתחום, שמבוסס על מחקר ונתונים מאומתים של שני גופי התוכן המובילים ומהימנים ביותר בענף הנדל"ן הישראלי.



פסגת ההתחדשות העירונית 2022 המשיכה לכבוש פסגות חדשות


כמיטב המסורת, פסגת ההתחדשות העירונית 2022 נערכה בהשתתפות שרת הפנים דאז, איילת שקד; ושר השיכון והבינוי דאז, זאב אלקין; ראשי ערים; מהנדסי ערים; גורמי תכנון ורגולציה; בכירי ענף הפיננסים; בעלי חברות בתחום ההתחדשות העירונית; מנהלי חברות מימון; עורכי דין מובילים; כלכלנים; שמאים; אדריכלים ועוד.

בין הנושאים הבוערים שעלו בפסגת הנדל"ן האחרונה: הפחתת הביורוקרטיה בקידום תב"ע להתחדשות עירונית, פיתוח התחדשות עירונית מחוץ לגוש דן, השפעת תיקוני המס של חוק ההסדרים על הפשטת תהליכי ההתחדשות, השפעת העלאת מס הרכישה על המוטיבציה של היזמים לבנות, פיתוח תשתיות והשקת הרכבת הקלה, חלופת שקד לתמ"א 38, התקן השמאי לפרויקטים של פינוי בינוי , ועוד.

גם בפסגת ההתחדשות העירונית 2023 - הנושאים הכי בוערים יעלו לדיון מול מקבלי ההחלטות
פסגת ההתחדשות העירונית 2023 תכלול כתמיד מגוון רחב של הרצאות מקצועיות, פרקטיות ומלמדות בנושאים שונים בתחום הנדל"ן, כמו מיסוי, מימון, עדכוני חקיקה, תמ"א 38 , פינוי בינוי ועוד.

בין היתר, תעסוק הפסגה בחלופת שקד ותמ"א 38, מחירי הדיור ויוזמות הממשלה החדשה, תכנון ואדריכלות בהתחדשות עירונית, פינוי בינוי בפריפריה, התחדשות של אזורי תעסוקה, אתגרי המימון של התחדשות עירונית בסביבה הנוכחית, שינויים בעולם המיסוי והמשפט, אתגרי ביצוע בעולם של חומרי גלם מתייקרים, תחבורה ותשתיות ושיח עם מהנדסי ערים.

מהן ההצהרות החשובות שצפויות לצאת מהפסגה? ומיהן החברות המובילות, עורכי הדין, האדריכלים והשמאים שיכבשו את הדירוגים של מדד ההתחדשות העירונית? אתם מוזמנים לשריין את התאריך כדי לגלות את כל אלה אתנו ולקחת חלק באירוע המרכזי של עולם ההתחדשות העירונית בישראל.

נתראה בפסגת ההתחדשות העירונית 2023!

27.3.2023 – מלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב - שריינו את התאריך!
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתמדד ההתחדשות העירוניתמרכז הנדל"ןפסגת ההתחדשות העירוניתמדד ההתחדשות העירונית 2023MADLAN
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...