הממשלה אישרה: יהודה מורגנשטרן הוא המנכ"ל החדש של משרד הבינוי והשיכון

מורגנשטרן, 39, תושב בני ברק, נשוי + 6 ובוגר הטכניון. בשש השנים האחרונות עמד בראש החברה הכלכלית בני ברק

שיתוף הכתבה
מנכ"ל המשרד הנכנס, יהודה מורגנשטרן (דודו כהן)מנכ"ל המשרד הנכנס, יהודה מורגנשטרן (דודו כהן)

לאחר שאושר ביום ד' על ידי הוועדה למינוי בכירים בנציבות שירות המדינה, הממשלה אישרה הבוקר (א') את הצעת שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף למנות את יהודה מורגנשטרן למנכ"ל משרדו. מורגנשטרן מתגורר בבני ברק, נשוי +6, ומשתייך לחסידות גור - כמו שר הבינוי והשיכון גולדקנופף.

ממשרד השיכון נמסר כי מורגנשטרן הוא בעל 13 שנות ניסיון ניהולי בכיר, מתוכן 6 שנים בתפקידי מנכ"ל בפועל של החברה הכלכלית בני ברק, מ"מ מנכ"ל וסמנכ"ל החברה, ו-4 שנים נוספות בתפקיד מנכ"ל בחברת תלם העוסקת בשילוב חרדים בבניה.
 
מורגנשטרן בוגר תואר ראשון בהנדסה תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני מאוניברסיטת חיפה. כמו כן, מכהן משנת 2020 כדירקטור בתאגיד המים של עיריית תל אביב "מי אביבים" ושימש בעבר כעמית מחקר במוסד שמואל נאמן למחקרי מדיניות לאומית.
 
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף בירך על מינויו של המנכ"ל מורגנשטרן ואמר: "יהודה הוא אחד האנשים המוכשרים והמסורים שהכרתי, הוא בעל ניסיון רב ואני בטוח כי אין טוב ממנו להוביל את המשרד בתקופה זאת. יהודה הוא דוגמה לאדם שרואה שליחות בביצוע תפקידים במגזר הציבורי, אני סמוך ובטוח בהצלחתו ואנחנו יחדיו מתחילים לעבוד כבר עכשיו למען אזרחי ישראל".
 
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון הנכנס, יהודה מורגנשטרן מסר: "אני מודה על האמון שניתן לי להוביל את משרד הבינוי והשיכון לצד השר בעת זו. תחומי העיסוק של המשרד בכלל ונושאי משבר הדיור בפרט הינם נושאים מרכזיים ומהותיים שנוגעים לכלל אזרחי ישראל. התפקיד שלנו כמשרד נושא אחריות גדולה בתחומים רבים ומגוונים. אני יודע כי מחכה לי עבודה קשה שמתחילה ברגע זה, ובכוונתי לעשות הכל במטרה לייצר מהלכים שיביאו פתרונות יעילים לטובת כלל אזרחי ישראל".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:משרד הבינוי והשיכוןממשלת ישראליצחק גולדקנופףיהודה מורגנשטרן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...