קבוצת מור קיבלה היתר בנייה ל-221 יח"ד בבאר יעקב

111 מהדירות הן במחיר מופחת ו110 יחידות דיור למכירה בשוק החופשי. סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט כ- 450 מיליון ש"ח

שיתוף הכתבה
הדמיית הפרויקט בבאר יעקב (מצגת שוק ההון)הדמיית הפרויקט בבאר יעקב (מצגת שוק ההון)

קבוצת חנן מור אחזקות שבבעלות היזם חנן מור הודיעה אתמול (ב') כי חברת הבת של הקבוצה, ק.מ. מדף 1, קיבלה היתרי בנייה מהוועדה המקומית לתכנון ובנייה מצפה אפק לביצוע עבודות עפר ודיפון לצורך בניית 221 דירות במתחם צריפין בבאר יעקב, אשר נמצאים ליד פארק תעשייה תלם ומחנה צריפין. להערכת החברה העבודות צפויות להתחיל במהלך חודש פברואר 2023. את העבודות תבצע חברת הבת של הקבוצה, כאשר צפי סיום העבודות הוא בשנת 2025.

החברה, אשר זכתה במכרז "מחיר מופחת" של רשות מקרקעי ישראל  במרץ 2021, צפויה להקים 221 יח"ד כאשר 111 הן יחידות דיור במחיר מופחת ו-110 הן יחידות דיור למכירה בשוק החופשי.

על פי תנאי המכרז, תרכוש החברה את זכויות הפיתוח במקרקעין בתמורה לתשלום כולל של כ-141.2 מיליון ש"ח, בנוסף להוצאות פיתוח בסך של כ-21.9 מיליון ש"ח והוצאות מיסים המוערכות בסך של כ-8.5 מיליון ש"ח. סך ההכנסות הצפויות מהפרויקט כ- 450 מיליון ש"ח, הרווח הגולמי הצפוי הינו כ- 66 מיליון ש"ח והעודפים הצפויים מהפרויקט הינם כ- 101 מיליון ש"ח.

אלו הם ימים לא פשוטים לקבוצת חנן מור, אשר נסחרת כיום בבורסה בשווי של כ-375 מיליון שקלים, הנמוך בכשני שליש משווי של 1.1 מיליארד שקלים שבו עמדה בסוף ינואר 22. עיקר ירידת השווי מיוחסת לחששות משקיעים מרמת המינוף הגבוהה שבה מצויה החברה, בין היתר בשל עסקת רכישת קרקע במחירי שיא שביצעה בשדה דב.

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת מורבאר יעקבהיתר בנייה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...